رونمایی از سامانه سرمایه گذاری و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از ارائه 65 فرصت سرمایه گذاری در طراحی سامانه سرمایه گذاری و گردشگری با هدف اصلاح ساختار و تسهیل فرآیندها خبر داد

به گزارش تحریریه، علیرضا ابراهیم پور در آئین رونمایی از سامانه ها و طرح های سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر آماده سازی بسترهای سرمایه گذاری گفت: با نظارت های سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات مهمی در راستای اصلاح ساختار و تسهیل فرآیندها برای رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران انجام شده است.

ابراهیم پور با اشاره به مهمترین بخش های سامانه سرمایه گذاری و گردشگری عنوان کرد: هدف از طراحی این سامانه ها شفاف سازی، تسهیل در امور و فرآیندهای مربوط به دریافت استعلامات اداری، حذف مراحل اداری، اعمال نرخ و ضرایب تاثیر گذار در هزینه تمدید دوره ساخت به صورت خودکار و انجام فرآیندهای تمدید دوره ساخت توسط سرمایه گذار به صورت غیرحضوری است.

وی با اشاره به ارائه 65 فرصت سرمایه گذاری اظهار داشت: طرح‌های تفریحی، گردشگری و خدماتی، جزیره هندورابی، ساماندهی سواحل، شهرک سلامت، شهرک نمایشگاهی، محور تمدن، بازسازی مجتمع پذیرایی پارس و مجتمع دپارتمان استور کیش با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 36 هزار میلیارد تومان انجام شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود از بارگذاری طرح های بیشتر در سامانه سرمایه گذاری خبر داد و افزود: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به نشانی های invest.freezones.ir اطلاعات فرصت های سرمایه گذاری و biz.kish.ir مجوز های سازمان را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تصریح کرد: طراحی سامانه سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش در راستای تسهیل 15 فرآیند زمان بر به 5 فرآیند؛ شامل ساده سازی فرآیند تمدید دوره ساخت و ایجاد پنل سرمایه گذاری انجام شده است.

پایان/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 25744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =