افزایش بی سابقه دزدی از فروشگاه‌ها در انگلیس

بر اساس گزارشی که توسط انجمن فروشگاه‌های موادغذایی انگلیس (ACS) منتشر شده، دزدی از فروشگاه‌های این کشور افزایش یافته است.

به گزارش تحریریه، به نقل راشاتودی، بر اساس گزارشی که توسط انجمن فروشگاه‌های موادغذایی انگلیس (ACS) منتشر شده، شدت گرفتن بحران هزینه‌های زندگی در این کشور منجر به افزایش دزدی از فروشگاه‌ها شده است.

داده‌های این انجمن نشان می‌دهد که در سال گذشته میلادی بیش از 1.1 میلیون مورد سرقت در فروشگاه‌های سراسر این کشور ثبت شده است که بالاترین رقم در یک دهه گذشته محسوب می‌شود و نسبت به رقم 970 هزار مورد ثبت شده در سال قبل از آن افزایش نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش، بیش‌ترین اقلام دزدیده شده گوشت، نوشیدنی‌های الکلی و شیرینی بود که معمولاً اقلامی با ارزش بالا در نظر گرفته می‌شوند و قابلیت فروش مجدد دارند.

انجمن فروشگاه‌های موادغذایی انگلیس (ACS) که نمایندگی فروشگاه های کوچک در سراسر انگلیس را بر عهده دارد، تخمین زده است که دزدی از فروشگاه‌ها در سال گذشته 125 میلیون پوند (159 میلیون دلار) برای خرده فروشان هزینه داشته است که این رقم به ازای هر فروشگاه حدود 2574 پوند می‌شود.

79 درصد از خرده فروشان که در نظرسنجی شرکت کردند، گفتند که معتقدند بحران هزینه زندگی عامل اصلی افزایش دزدی است، چرا که تعداد فزاینده‌ای از مردم برای تامین اقلام اساسی با مشکل مواجه هستند و قیمت‌ها همچنان در حال افزایش هستند.

پایان/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 26285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =