آیا قالیباف رئیسی را به خاطر تبعیت از سیاست دولت حسن روحانی استیضاح می کند؟

از ابتدای دولت رئیسی بر خلاف ادعاهایی که دولت درباره تغییر در سیاستهای اقتصادی داشته است، همچنان مسیر همان مسیر دولت روحانی است.

به گزارش تحریریه، از ابتدای دولت رئیسی بر خلاف ادعاهایی که دولت درباره تغییر در سیاستهای اقتصادی داشته است، همچنان مسیر همان مسیر دولت روحانی است.

پایان/

۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 28595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید 1 IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      دلخوش به این مجلس مثلا انقلابی نباشید. اینها وکیل الدوله هستند. این حرف را بی مدرک نمی زنم. آقایون بودجه 1403 را با بند تغییر ندادن بهای حامل های انرژی اونهم با افتخار تمام تصویب کردند. درحالیکه طبق قانون تصویب شده پیش از این باید اصلاح قیمتی انجام می گرفت. خب حالا شما از مجلس قانونگذاری ای که خودش قانون را زیر پا می گذارد و لگدمال می کند چه توقعی دارید؟! همین حرکت نشان می دهد حرف های آقای قالیباف هم که می آیند پشت تریبون صدا و سیما و غیره و دم از قانون بودن تک نرخی شدن ارز و واردات خودرو می زنند خودشان هم به اینها اعتقاد ندارند و تنها روی کاغذ و حرف برای فریب دادن و سرگرم کردن مردم می گویند و در نهایت آن کار دیگر می کنند و اینکه ما قانونش کردیم دولت اجرایش نمی کند صرفا برای فرار از مسولیت است. ثابت ماندن نرخ حامل های انرژی در 1403 یک پیام قطعی بود برای وارد نشدن خودرو، درواقع مجلس هم آب پاکی را روی دست ملت ریخت چون اگر قرار بود وارداتی انجام شود دولت به پشتگرمی کاهش قیمت خودرو و تورم انتظاری کمی نرخ حاملها را بالا می برد و چون می دانند قرار نیست چنین شود نرخ حاملها را تغییر نمی دهند.