سقوط آزاد قیمت سهام زیرمجموعه های اقتصادی بنیاد شهید ادامه دارد

زیرمجوعه های اقتصادی بنیاد شهید که در بورس حضور دارند همچنان قرمزپوش بوده و حتی در روزهای صعودی شدن شاخص هم بی رمق عمل می کنند.

تهران - تحریریه - زیرمجوعه های اقتصادی بنیاد شهید که در بورس حضور دارند همچنان قرمزپوش بوده و حتی در روزهای صعودی شدن شاخص هم بی رمق عمل می کنند.

به گزارش تحریریه، بررسی وضعیت شرکت های بورسی نشان می دهد که بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه اقتصادی عملکرد پرابهام و رو به نزولی را طی می کند. منفی شدن تغییرات شاخص شرکت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته های اخیر ادامه یافته و زیان فراوانی را متوجه سهامداران کرده است. بانک دی تقریبا 40 درصد از ارزش خود را از دست داده و افزایش سرمایه تابستان امسال خود را بی اثر کرده است. سرمايه‌ گذاري‌ شاهد (ثشاهد) هم که گفته می شود Net Asset Value بالایی دارد در حال سقوط آزاد روزانه منفی 5 درصد است و قیمت سهام آن نصف شده است. سعید اوحدی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران که جانشین محمدعلی شهیدی شده است، پس از پرداخت معوقات ایثارگران به قیمت های 1393 و از بین بردن 90 درصد منافع جامعه هدف، در حال تکرار همین سناریو در زیرمجموعه های اقتصادی بنیاد شهید است. کشت و صنعت شریف آباد دچار حاشیه هایی در سازمان بورس شده و ارزش سهام هلدینگ کشاورزی سازمان اقتصاد کوثر هم وضعیت مطلوبی ندارد. کارشناسان اقتصادی معتقدند که عدم توان اعتراض در جامعه ایثارگران باعث شده است تا بنیاد شهید زیرمجموعه های اقتصادی خود را بدون شفافیت اداره کرده و منافع جامعه هدف را تخریب کند. پایان/
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 7820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =