پیگیری تحریریه سایت های مشرق و رجانیوز را از خواب بیدار کرد

بعد از ماه‌ها تذکرات جدی تحریریه درباره عملکرد بسیار بد همتی، رسانه های دیگر نیز از خواب غفلت بیدار شده اند.

به گزارش تحریریه، بعد از شوک ارزی که در اوایل سال 97 رخ داد عبدالناصر همتی جایگزین سیف شد. همتی قرار بود با تدابیر خاصی بازار ارز را از تلاطم خارج و آرامش را به این بازار برگرداند. اما رفتارهای غیر علمی - اقتصادی همتی موجب شد وضع بازار ارز روز به روز بدتر شده و چندین شوک ارزی دیگر بعد از حضور همتی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی رخ داد.

میز اقتصادی تحریریه ماه ها است به رفتارهای غیرعلمی - اقتصادی عبدالناصر همتی در زمینه اقتصاد و ارز تذکر داده و بارها در سایت تحریریه عملکرد رئیس کل بانک مرکزی نقد شده است. در یکی از آخرین موارد آن در تاریخ 9 اسفند 99 تحت عنوان "رپورتاژ آگهی موسسه آمریکایی برای عبدالناصر همتی" به گزارش موسسه آمریکایی فارین پالیسی اشاره شد که در آن گزارش به صراحت نوشته شده است که شرط موفقیت مذاکرات احتمالی آتی ایران و آمریکا وجود عبدالناصر همتی در مذاکرات است.

اکنون بعد از گذشت ماه ها از تذکرات جدی تحریریه درباره عملکرد بسیار ضعیف همتی، گویا برخی رسانه های دیگر نیز از خواب بیدار شده و نقد عملکرد بسیار ضعیف همتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

به عنوان مثال سایت مشرق طی گزارش با اشاره به گزارش فارین پالیسی (که دو هفته قبل تحریریه به آن اشاره کرده بود) عملکرد بسیار ضعیف همتی را مورد نقد قرار داده است.

و یا سایت رجانیوز که با بازنشر گزارش سایت مشرق عملکرد بسیار بد عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی را نقد کرده است.

پایان/

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 8951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =