شمارش معکوس برای پایان اسرائیل

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناس فلسطینی اعتقاد دارد اگرچه موشک های غزه بخش وسیعی از اراضی اشغالی را هدف گرفته اند اما این نقطه سرآغاز تحولاتی بزرگ و شمارش معکوس عمر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش تحریریه، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناس جهان عرب هم در بخشی از گزارش خود در روزنامه الکترونیکی «رای الیوم» آورد رسیدن موشک‌های مقاومت به قدس، عسقلان و اسدود و ویران‌سازی ساختمان‌ها و کشته شدن شهرک نشینان و فرار دو میلیون شهروند اسرائیلی با ترس و وحشت به پناهگاه‌ها، تغییر بی‌سابقه‌ای در اصول درگیری است.

وی افزود رسیدن موشک‌های غزه به مناطق مختلف و از جمله فرودگاه بین المللی «اللّد» این پیام قوی را برای نتانیاهو، دولت وی، افسران و شهرک نشینان در برداشت که مقاومت ساختمان‌ها و زیرساخت‌های آنان را هدف قرار خواهد گرفت و این تنها نقطه آغازین جنگ است. درگیری‌های بزرگ نزدیک است. ما در آستانه انتفاضه سوم هستیم که چندین ماه ادامه خواهد داشت.

عطوان بر این باور است که این انتفاضه مانند انتفاضه دوم خواهد بود با این تفاوت که در این انتفاضه به جای سنگ و سلاح انفرادی از موشک استفاده خواهد شد و این آغاز شمار معکوس برای پایان رژیم صهیونیستی است.

پایان/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 9887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =