شاهکار فناوری عصر جدید تا دسامبر 2021

رسانه های غربی که خبرهای حوزه فناوریها نوین را پوشش می دهند به صورت سربسته از معرفی تکنولوژی جدیدی تا پایان سال جاری میلادی خبر می دهند که بسیاری از پیشرفت های کنونی بشر پیش آن همچون اسباب بازی خواهد بود.

به گزارش تحریریه، برخی رسانه های غربی عنوان داشتند اتفاقی که تا پایان سال جاری میلادی رخ می دهد این است که شکل جدیدی و انقلاب گونه ای از اینترنت قرار است در ۵ دسامبر ۲۰۲۱ برای استفاده عرضه شود.

اگرچه جزئیاتی دقیقی در مورد این فناوری نوین ارائه نمی شود اما این رسانه ها ادعا می کنند تلفن های هوشمند، خودروهای پلاگین  یا سیستم پارک خودکار ماشین در مقابل آن بیشتر از اسباب بازی نیستند.  همه این اتفاقات قرار است به لطف پیشرفتی خیره کننده در فناوری نوینی از ذخیره اطلاعات رخ بدهد.

این فناوری اکنون در ماهواره ها در مدار زمین مورد استفاده قرار می گیرد و گویا قرار است در آینده نزدیک در میلیاردها دستگاه بی سیم جدید هم به کار گرفته شود.

این فناوری به زودی نسل جدیدی از اینترنت را عرضه خواهد کرد. سنسورها درجاده ها و پل ها، ساختمان ها، اتومبیل ها، همه به اینترنت نسل بعدی متصل خواهند شد که ظرفیت های مشابه آن تنها در داستان های علمی تخیلی قابل تصور است.

اگرچه جزئیات دقیقی در دست نیست اما سازندگان این اختراع که از سوی یک شرکت کوچک در آریزونای آمریکا به ثبت رسیده است مدعی هستند پتانسیل تغییراتی بزرگ را در عرصه فناوری اطلاعات جهان ایجاد خواهند کرد. 

پایان/

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 10570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =