بیل گیتس؛ مبدع نظریه کاهش جمعیت با واکسیناسیون اجباری

۱۰ سال قبل پیشنهادی از سوی «بیل گیتس» در زمینه کاهش جمعیت از طریق واکسیناسیون اجباری مطرح شد که بسیاری آن را دلیلی برای همه گیری برنامه ریزی شده کووید ۱۹ و طرح های پس از آن می دانند.

به گزارش تحریریه، خبرگزاری «رویترز» در گزارشی که به نظر می رسد با هدف تطهیر «بیل گیتس» سرمایه دار و مالک مایکروسافت منتشر شده، آورده است، در ۱۰ نوامبر پستی در فیس بوک منتشر شد. این پست شامل یک عکس از شخصی است که صفحه اول روزنامه «The Sovereign Independent» مربوط به ژوئن ۲۰۱۱ روزنامه را در دست دارد، روزنامه ای متشکل از نظریه های توطئه مشهور که از آن زمان تا شده است.

در این روزنامه یک عنوان ضد واکسیناسیون آمده که نوشته است: «کاهش جمعیت از طریق واکسیناسیون اجباری: انتشار کربن صفر!» و تصویری از «بیل گیتس» در کنار آن قرار دارد و نقل قول او این است: «جهان امروز ۶.۸ میلیارد نفر جمعیت دارد. این رقم به حدود ۹ میلیارد می رسد. اکنون، اگر ما واقعا کار بزرگی در زمینه واکسن های جدید، مراقبت های بهداشتی و خدمات بهداشت باروری انجام دهیم، شاید بتوانیم این جمعیت را ۱۰ یا ۱۵ درصد کاهش دهیم».

سپس این روزنامه از تاجر میلیاردر به عنوان «بیلی قاتل بچه ها»  یاد می کند.

این روزنامه در پستی از کاربر فیس بوک منتشر شد که در آن می گوید بین تیزر ۱۱ سپتامبر و اعلامیه شرکت داروسازی فایزر در ۹ نوامبر ۲۰۲۰ پیوندی وجود دارد که واکسن آن برای مهار کووید ۱۹بیش از ۹۰ درصد موثر است.

او می نویسد: این روزنامه در سال ۲۰۱۱ چاپ شد و ساخت واکسن نیز در یازده سپتامبر توسط بیل گیتس اعلام شد. مردم می توانند ببینند که این همه گیری طبیعی نبوده و همه چیز برنامه ریزی شده است !!!!! این تصادفی نیست و ما همچنان سعی می کنیم به شما بگوییم.

vaxofthebeast - BitChute

با این حال، بنا بر ادعای رویترز، هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط بین تاریخ انتشار روزنامه، تیزر ۱۱ سپتامبر و تاریخ اعلام ساخت واکسن توسط فایزر وجود ندارد و این ثابت نمی کند که همه گیری برنامه ریزی شده بود.

سندرم حاد تنفسی حاد ویروس کرونا  نام ویروسی است که باعث بیماری کووید ۱۹ می شود. این بیماری توسط مقامات چینی در ۷ ژانویه ۲۰۲۰ شناسایی شد و اعتقاد بر این است که منشا حیوانی دارد. بیماری که در آزمایشگاه ایجاد یا دستکاری نشده است. رویترز قبلا ادعاهای مشابهی مبنی بر برنامه ریزی همه گیری را رد کرده است.

در همین حال، نقل قول بیل گیتس در کنار تیتر مربوط به کاهش جمعیت کره زمین، موردی است که بارها تحریف شده است. وی در سخنرانی در سال ۲۰۱۰ در مورد کاهش میزان انتشار کربن در جهان سخنرانی داشت اما پیشنهاد نکرد که جمعیت جهان باید با استفاده از واکسن از بین بروند. در واقع موضع او برعکس است.

گیتس از دیرباز طرفدار کنترل جمعیت برای هدف قرار دادن ریشه فقر و ناآرامی بوده است و در سال ۲۰۱۱ به مجله فوربس گفت که وقتی برای اولین بار وارد سلامت عمومی شد، تمرکز او بر پیشگیری از بارداری بود.

هنگامی که او بعدا اطلاعاتی را مشاهده کرد که نشان می داد وقتی میزان مرگ و میر کاهش می یابد، نرخ زاد و ولد نیز کاهش می یابد بنابراین گیتس تمرکز خود را از جلوگیری از تولد به نجات افراد زنده تغییر داد. او به فوربس گفت: «وقتی این را فهمیدیم به شدت وارد تولید واکسن شدیم».

پایان/

۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 12831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سالتاوار IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      6 1
      اميدورام کارايي نظریه بیل گیتس تنها محدود به کشور های خاورمیانه نباشد. کشورهای جهان دشمن یکدیگرند ولی در تصمیماتی که برای مردم می گیرند در پشت پرده در یکجا جمع می شوند. در کشور ژاپن آزمایشات واکسن ندرتا نشان داد که درون واکسن چیزی وجود دارد که به آهن ربا واکنش نشان می دهد. حالا هدف واکسن فعلا افراد بالای هفتاد سال و افراد بیمار است. طبق نظریه بهداشت جهانی باید جمعیت جهان تا سال 2050 باید به اندازه ......باشد. ولی هدف بهداشت جهاني کاهش جمعیت در کشورهای ... است. وای به حال کشور ..ّ،بعد از کاهش جمعیت ،چنان با کمبود نیرو روبرو خواهد شد ،که ....