ناگفته های بیل گیتس: از دلیل طلاق تا حمایت از واکسن

«بیل گیتس» در یک مصاحبه مسائل مختلف از دلیل طلاق از همسرش به همراه دلیل حمایت از تولید واکسن و آینده تغییرات در توئیتر زیر نظر «ایلان ماسک» را تشریح کرد.

به گزارش تحریریه، یک سال پس از اعلام طلاق، میلیاردر معروف «بیل گیتس» اعتراف کرد که خیانت او باعث طلاق شد و به همین دلیل فشار و درد زیادی را به خانواده اش وارد کرد.

گیتس به تازگی در گفت وگو با «ان‌ بی ‌سی نیوز» گفت: به طور قطع اشتباه کردم و مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم.

«ساوانا گاتری» مجری برنامه هم درباره ادعاها مبنی بر تاثیر داشتن روابط چندگانه بیل بر روی ازدواج ۲۷ ساله او با «ملیندا گیتس» سوالی پرسید و این میلیاردر عنوان داشت: فکر نمی‌کنم در این مرحله بررسی جزئیات سازنده باشد، اما بله. من باعث درد شدم و از این بابت احساس وحشتناکی دارم.»

بنیانگذار ۶۶ ساله مایکروسافت و از مهمترین حامیان واکسن کرونا تاکید کرد که او و همسر سابقش به همکاری در بنیاد خیریه خود ادامه می دهند، اما برای او طلاق غم انگیز است.

گیتس در پاسخ به این سوال که از این تجربه چه آموخته است، با مکث اظهار داشت که تخصص او در مورد موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوا و مراقبت های بهداشتی است. در مورد مسائل شخصی نمی تواند توصیه خوبی برای افراد دیگر داشته باشد.

گیتس در پاسخ به سوالی در مورد دشواری تماشای مصاحبه ماه گذشته همسر سابقش نیز گفت: این کار بسیار سختی بود. ما در ازدواجمان چیزهای شگفت انگیز زیادی داشتیم. بچه ها، پایه و اساس بودند و لذتی که داشتیم؛ بنابراین کار بسیار سختی بوده است. من می دانم که طلاق ها متفاوت هستند، اما این یک تغییر کامل است. ما شریک بودیم، به نوعی با هم بزرگ شدیم، و حالا اوضاع فرق کرده است.

بیل گیتس خواستار تشکیل کارگروه بیماری همه گیر جهانی شد 

ملیندا گیتس پیشتر گفته بود که رابطه همسرش با «جفری اپستین» سرمایه‌ دار و مجرم جنسی محکوم هم یکی از دلایل طلاق بوده است.

بیل گیتس در مصاحبه اخیرش تصمیم برای ملاقات چندباره با اپستین را اشتباهی بزرگ خواند و افزود: هدف من جمع آوری پول برای سلامت جهانی بود. متوجه نشدم که ملاقات با او کارهای فوق‌ العاده وحشتناکی را که انجام می‌دهد کم اهمیت جلوه خواهد داد. به مرور زمان این را فهمیدم اما باید به توصیه ملیندا زودتر عمل می کردم.

گفتنی است اپستین در اوت ۲۰۱۹ در یک سلول زندان نیویورک در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی کودکان بود، خودکشی کرد. گیتس در مورد رابطه اش با این فرد هم پاسخ داد: او آدم بدی بود، و من دلیلی داشتم که فکر می‌ کردم آن ملاقات‌ ها منجر به چیز خوبی می‌ شود، اما من نباید آن کار را انجام می دادم.

گیتس این مصاحبه را برای تبلیغ کتاب جدید خود با عنوان «چگونه از همه گیری بعدی جلوگیری کنیم» انجام داد. او اطلاعات غلط را عامل کشتن آمریکایی ها در طول همه گیری کووید-۱۹ دانست و گفت درک اینکه چرا او پس از حمایت از واکسن هدف  حملات تئوری های توطئه قرار گرفت، دشوار است.

12 times Elon Musk proved he owned Twitter — before he even bought it

مجری سوالی را در مورد خرید توییتر توسط «ایلان ماسک» و برنامه‌ های او برای آزادی بیان در رسانه‌ های اجتماعی که ممکن است باعث نگرانی بیشتر در مورد اطلاعات نادرست شود، پرسید. گیتس در پاسخ به این سوال که آیا او نگران ماسک است اظهار داشت: نباید ایلان را دست کم بگیرید. کاری که او در تسلا انجام داد شگفت انگیز است، کمک به تغییرات آب و هوایی، کاری که در اسپیس ایکس انجام داد.

مالک مایکروسافت عنوان داشت: آیا او، این بار، آن پیشرفت را انجام خواهد داد؟ آیا باید قوانینی وجود داشته باشد که تعادل بهتری بین آزادی بیان در مقابل تئوری های توطئه ایجاد کند که مردم را گیج می کند؟ ایلان فکر می کند که می تواند توییتر را بهبود بخشد. من به طور خاص نمی دانم که او چه خواهد کرد، اما یک فرصت وجود دارد، و ما به نوآوری در این فضا نیاز داریم.

پایان/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 18688

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =