واکسن mRNA؛ توطئه ناشناخته بیگ فارما

«گلوبال ریسرچ» واکسن مصنوعی mRNA کووید ۱۹ را جنایات علیه بشریت و عامل نسل کشی می داند زیرا هرگز قبلا ایمن سازی کل کره زمین با انتقال mRNA مصنوعی به بدن انسان انجام نشده و جز شرکت های بزرگ دارویی کسی از عوارض آن اطلاع ندارد.

به گزارش تحریریه، تارنمای «گلوبال ریسرچ» در گزارشی نوشت، واکسن mRNA یک واکسن آزمایشی است که کارایی آن هنوز تایید نشده است. این واکسن ها از دسامبر ۲۰۲۰، روند صعودی مرگ و میر در سراسر جهان به دنبال داشته اند.

مطالعات علمی متعدد ماهیت واکسن mRNA کووید۱۹ را که بر تمام بشریت تحمیل شده مشخص می کند. هدف اعلام شده این است که واکسیناسیون جهانی ۷.۹ میلیارد نفر در بیش از ۱۹۰ کشور جهان اجرا شود و پس از آن تحمیل «گذرنامه واکسن» دیجیتالی پیگیری شود.

نیازی به گفتن نیست که این یک عملیات چند صد میلیارد دلاری برای بیگ فارما است. در یک طنز تلخ، فایزر که نقش عمده ای در بازاریابی واکسن در سطح جهانی دارد، دارای سابقه کیفری در وزارت دادگستری ایالات متحده است.

مقامات بهداشت ملی نمی توانند بگویند: ما نمی دانستیم. آنها همچنین نمی توانند بگویند که هدف نجات جان مردم است. این واکسن کشنده است و آنها آن را می دانند.

آخرین آمار رسمی (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱) تقریبا به موارد زیر اشاره دارد:

واکسن  mRNA شمار ۴۰ هزار و ۶۶۶ مرگ و میر را در اتحادیه اروپا، انگلستان و ایالات متحده گزارش و ثبت کرده و ۶.۶ میلیون گزارش عوارض جانبی داشته است.

اما تنها بخش کوچکی از قربانیان یا خانواده های متوفی مراحل خسته کننده گزارش مرگ و میر و عوارض جانبی ناشی از واکسن را به مقامات ملی بهداشت طی خواهند کرد. آمار و ارقام درباره کشته شدگان و عوارض اتحادیه اروپا، انگلستان و ایالات متحده) حداقل ده برابر بیشتر از موارد گزارش شده رسمی است.

۴۱۰ هزار کشته، ۶۶ میلیون عوارضجانبی از جمعیت تقریبی ۸۵۰ میلیون نفر.

علاوه بر این، مقامات بهداشتی در پنهان سازی مرگ و میرها و عوارض ناشی از واکسن mRNA و تعداد در حال افزایش مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ مشارکت فعال دارند.

استبداد دیجیتالی در سطح جهانی

این واکسن در سراسر جهان در حال اجرا و اعمال است. جمعیت مورد نظر ۷.۹ میلیارد نفر است. چندین دوز در نظر گرفته شده و این بزرگترین برنامه واکسیناسیون در تاریخ جهان محسوب می شود. هرگز قبلا ایمن سازی کل کره زمین با انتقال mRNA مصنوعی به بدن انسان انجام نشده است.

دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت برای ایجاد یک سیستم اطلاعات دیجیتالی در سراسر جهان برای صدور گواهینامه های دیجیتال برای کووید ۱۹ توسط بنیادهای «راکفلر» و «بیل و ملیندا گیتس» تامین مالی می شود.

واکسن mRNA پروژه یک سازمان بین دولتی سازمان ملل (WHO) به نمایندگی از کشورهای عضو سازمان ملل نیست: این یک ابتکار خصوصی است. نخبگان میلیاردری که پروژه واکسن را در سرتاسر جهان تامین و اجرا می کنند، یوگنیست هایی متعهد به کاهش جمعیت هستند.

فایزر که دارای سابقه کیفری در وزارت دادگستری ایالات متحده است، در بازاریابی واکسن mRNA تقریبا انحصاری ایفای نقش می کند. در حال حاضر در اتحادیه اروپا، فایزر قرار است ۱.۸ میلیارد دوز را که معادل چهار برابر جمعیت اتحادیه اروپا است، تحویل دهد.

در تصمیم تاریخی وزارت دادگستری ایالات متحده در سپتامبر ۲۰۰۹، شرکت فایزر به اتهامات جنایی اعتراف کرد. این بزرگترین حل و فصل کلاهبرداری در مراقبت های بهداشتی تاریخ وزارت دادگستری ایالات متحده بود.

علاوه بر رعایت و اجرا، این « واکسن سمی» که در سطح کل کره زمین تزریق می شود، توسط یک شرکت دارویی تولید شده که توسط وزارت دادگستری به اتهام تقلب در بازاریابی متهم شده است.

مقامات بهداشتی و بیگ فارما، راکفلرز و بنیاد گیتس به خوبی می دانند که این واکسن منجر به مرگ و آسیب های بی شماری از جمله لخته شدن خون، ناباروری، آسیب مغزی و غیره شده است و با این حال دولت ها (با حمایت ۲۴ ساعته و ۷ روزه رسانه ها) مردم را تحت فشار قرار می دهند که این واکسن ها زندگی را نجات خواهد داد.

خطرات سلامتی شناخته شده و مستند است اما در عین حال مردم با وجود اطلاعاتی که دارند، مجبور به پذیرش واکسن می شوند. در غیر این صورت بدون شغل، بدون درآمد، بدون آینده ... باید زندگی کنند. این مساله مردم را مجبور به تزریق واکسن می کند. در صورت عدم واکسیناسیون به خدمات آموزشی و بهداشتی دسترسی نخواهید داشت.

اگر واکسن نزنند، حضور دانش آموزان در مدارس، دانشکده ها و دانشگاه ها ممنوع است و کارکنان بهداشتی و معلمان دبیرستانی که واکسینه نشده اند اخراج می شوند؛ در نتیجه، جامعه مدنی در وضعیت هرج و مرج قرار می گیرد.

ارتباط کد نورنبرگ

تحلیلگران حقوقی با تمرکز بر ماهیت تجربی واکسن mRNA و تاثیرات مخرب آن بر سلامتی، موضوع «محاکمه پزشکان نازی» (۱۹۴۶-۱۹۴۷) در نورنبرگ را مطرح کردند که در آن پزشکان نازی به دلیل جنایات جنگی به ویژه در انجام آزمایشات پزشکی بر روی زندانیان در اردوگاه های کار اجباری و غیرنظامیان محاکمه شدند.

آئین‌نامه نورنبرگ عنوان آئین‌نامه‌ای اخلاقی است که حاصل کارِ دادگاه‌های نورنبرگ در راستای بررسی جنایات پزشکان و محققان در آلمان نازی است. این آیین‌نامه اصول اولیهٔ اخلاقی را در امور پزشکی مشخص می‌کند.

خلاصه‌ای از چند نکته این آیین‌نامه به این شرح است: ضروری و اساسی بودن رضایت و داوطلب‌بودن فرد مورد آزمایش، پرهیز از هرگونه آزار و اذیت جسمی و روانی غیرضرور، نداشتن خطر مرگ یا معلولیت و آزاد گذاشتن افراد برای خروج از مطالعه

براساس موارد یاد شده اجبار افراد برای واکسیناسیون و همچنین روند صعودی شمار مرگ و میرها و عوارض جانبی پس از واکسیناسیون خلاف آیین نامه یاد شده است.

پایان/

۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد خبر: 12882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هادی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      3 1
      برکت خوبه. فایزر نزنین. برکت بزنین. فقط تورو اون طفل امان حسین قسم تحقیق کن بزرگان مملکت اسلامی ایران چه واکسنی زدن؟ اگه جرات داری
    • mts GB ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 3
      با سلام همه دنیا خرن و نمیفهمن فقط شما که خودتون فایزر زدین می فهمین. اگه بد بود چرا تمام نماینده های مجلس فایزر زدن
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 0
      واووووووو
    • زهرا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 1
      نبایدمردم روبه زدن واکسن اجبارکردخلاف شرع
    • pedram CA ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 0
      گلوبال ریسرچ! شما ماهیت این منابعی رو که ازشون مقاله چاپ میکنید میدونید؟ تعدادکشتگان رسمی 44000 نفر ولی رقم واقعی 10 برابر این رقم است! بر جه اساسی؟ چون ورثه پیگیری نمیکنند! این چرندیات رو چاپ نکنید خودتون رو ضایع میکنید!