آیین جدید در کشور!

شاهد ظهور و بروز آیین جدیدی در مراسم های مختلف مردمی هستیم که توجیه منطقی ندارد.

به گزارش تحریریه، شاهد ظهور آیین جدیدی در بین مردم و مسئولان! نظام به صورت زدن ماسک در هر شرایطی هستیم که توجیه منطقی ندارد و فراتر از پروتکل های بهداشتی است و به همین دلیل باید آنرا به صورت یک آئین جدید تحلیل کرد. 

درحالیکه آمار کرونا به صفر رسیده و از قدیمتر هم کارشناسان مستقل و پزشکان مردمی بارها تاکید کرده بودند که ماسک اثر منفی بر سلامت داشته و مانع از ابتلا به کرونا نمی شود، اما به صورت محکم اجرا و اجبار شد و حالا به صورت یک اعتقاد محکم درآمده و بسیاری از مردم و مسئولان در شرایط بدون کرونا هم از ماسک استفاده می کنند!

چنین اعتقادی به دستورات من درآوری سازمان بهداشت جهانی که در بین مسئولان نظام وجود دارد در بین طراحان WHO هم وجود ندارد. 

پایان/

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 19555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      1 2
      ثابت شد که استفاده از هر محافظی و هر پوششی، حتی دستمال گردن، بهتر از استفاه نکردن از هیچ پوششی است ضمن اینکه ثابت شد ماسک بیشتر از انتقال ویروس "به دیگران" جلوگیری می کند لذا دو بار درکند کردن چرخه انتقال ویروس موثر است ضمن اینکه بار روانی استفاده از ماسک از رفتارهای پرخطر فرد و دیگران می کاهد. با شایع شدن پدیده ریزگرد و خاک استفاده از ماسک از ورود گرد وخاک که جلوگیری می کند. انجام بسیاری ازفعالیت های عادی روزمره آلودگی دارد. غبار و گرد دارد مثل رفت و روب خانه .مرتب کردن وسایل خانه. فعالیت رفتگران شهری و کارگران ساختمانی. بیماریهای فصلی همواره هستند. تب فصلی یونجه . سرماخورگی و آنفولانزا. گرد وغبار و آلودگی ناشی ازترافیک . .مترو. اتوبوس جا افتادن و فرهنگ شدن استفاده از ماسک بسیار پیشرفت فرهنگی بهداشتی مبارکی است.