بیل گیتس؛ حامی یا دشمن ویروس کرونا؟

اظهارات اخیر «بیل گیتس» مدیرعامل سابق شرکت مایکروسافت درباره ظهور سویه جدیدی از ویروس کرونا این اتهام که ویروس کرونا ساخته دست بشر با هدف کاهش جمعیت جهان است را تقویت کرده و به تردیدها در مورد نقش وی در گسترش این ویروس دامن زده است.

به گزارش تحریریه، روزنامه الکترونیکی «رای الیوم» نوشت، سخنان این روزهای «بیل گیتس» میلیارد معروف آمریکایی و از بنیانگذاران شرکت «مایکروسافت» مبنی بر اینکه ویروس کرونا هنوز تمام نشده است و سویه جدیدی از این ویروس به زودی در جهان گسترش پیدا خواهد کرد و جهان هنوز مرحله ناگوار را تجربه نکرده است عناوین اصلی بسیاری از مطالب صفحه های تلویزیونی و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است. این اظهارات وی بسیار وحشتناک است. 

این اظهارات بیل گیتس در شرایطی است که میلیاردها تن از مردم جهان دارند نفس راحتی می کشند و به تدریج به سوی زندگی عادی خود باز می گردند و اعتقاد دارند که ویروس کرونا به پایان راه خود رسیده است. این اظهارات بیل گیتس اما بار دیگر نظریه «توطئه» را احیا کرده است و به این اتهام که ویروس کرونا ساخته دست بشر با هدف کاهش جمعیت جهان است، اعتبار بخشیده است.

خود گیتس هم در این زمینه متهم است. از جمله مسائلی که این نظریه و اتهام را تقویت می کند آن است که  گیتس نخستین کسی بود که در سال ۲۰۱۵ در سخنرانی خود در شهر ونکوور هشدار داد که احتمال دارد یک ویروس دستکم ۱۰ میلیون تن را به کام مرگ بکشد. این پیش بینی ۵ سال پیش از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان صورت گرفت.

Bill Gates discussing his book “How to Prevent the Next Pandemic,” in New York, this month.

حتی فیلم این سخنرانی هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و تا کنون ۶۶ میلیون تن آن را مشاهده کرده اند و هر روز بر شمار آنان افزوده می شود. 

گیتس و شرکت وی در زمینه گسترش ویروس متهم هستند.

یکی از این اتهام ها آن است که او گروهی از نخبگان جهان و میلیاردرها را مدیریت می کند که هدف آنان کاهش جمعیت کره زمین است. دیگر اتهام وی تلاش برای تزریق تراشه های الکترونیکی به بدن صدها میلیون تن است تا زنان و مردان را عقیم سازد. همچنین شرکت متعلق به بیل گیتس متهم به آزمایش واکسن هایی بر روی کودکانی در قاره آفریقا است که سبب مرگ هزاران تن از آنان شده است.

علاوه بر این شرکت متعلق به بیل گیتس متهم به گسترش واکسن کزاز هم شده که حاوی دارویی است که باعث سقط جنین زنان باردار می شود. بیل گیتس اما این اتهامات را رد کرده و مدعی شده است که شرکت وی ۳۰۰ میلیون دلار را برای مبارزه با کرونا و تولید واکسن ضد کرونا اختصاص داده است.

سوءظن ها به گیتس به این خاطر است که او ۵ سال پیش از شیوع ویروس کرونا، این همه گیری را پیش بینی کرده بود در حالی که او هیچ ارتباطی با علم پزشکی و پژوهش های مربوط به ویروس کرونا ندارد. اکنون نیز دیده می شود که او پیش بینی می کند که بار دیگر سویه جدید و خطرناکی از این ویروس گسترش یابد که میلیون ها تن را به کام مرگ کشد. 

روزنامه رای الیوم در بخش پایانی گزارش خود آورد: جنگ اوکراین هم به ویژه پس از کشف آزمایشگاه‌های بیولوژیکی تولید کننده ویروس‌های کشنده در مناطقی از کی‌یف یا دیگر شهرهای اوکراین شاید بسیاری از اسرار و حقایق را فاش سازد. شاید همین حقایق درباره ویروس کرونا دلیلی باشد که چین نیز آمریکا را به ساخت این ویروس متهم کرده است.

پایان/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 18882

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      0 2
      کشف آزمایشگاه‌های بیولوژیکی تولید کننده ویروس‌های کشنده در مناطقی از کی‌یف یا دیگر شهرهای اوکراین دروغ روسیه برای توجیه تجاوز به خاک اوکراین است.
    • کارنشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      بیل گیتس جزو مجمع "سن هدرین" مخفی است و داعیه سلطنت برقوم یهود را دارد.