آمار خیره‌کننده بستری در میان واکسینه شده ها

اطلاعات منتشر شده از سوی دولت ایالت اونتاریوی کانادا حکایت از آمار بالای بستری و مرگ و میر در میان افرادی دارد که به طور کامل واکسینه شدند.

به گزارش تحریریه، درحالیکه به تدریج میزان ابتلا و مرگ و میر مربوط به کرونا طبق آمار اعلامی کشورها کاهش می یابد برخی کشورها اطلاعات جالبی را در مورد آمار و ارقام مربوط به بیماری و واکسیناسیون را منتشر می کنند که موجب تعجب بسیاری می شود.

مقام های دولتی ایالت اونتاریوی کانادا در تارنمای رسمی «https://covid-۱۹.ontario.ca/data» در جدول و نمودارهای گوناگونی میزان مرگ و میر و بستری های ناشی از ابتلا به کووید۱۹ را اعلام کرده اند. این آمار دسته بندی متمایزی بین افراد واکسن نزده، افراد کاملا واکسینه شده و افرادی که ناقص واکسن تزریق کرده اند شده است. 

این اطلاعات  روز ۱۳ می ۲۰۲۲ منتشر شده است و به طور عمده به دوره یک هفته قبل از آن مربوط می شود.

طبق  نمودار زیر میزان بستری در بخش «آی سی یو » برای افرادی که به طور کامل واکسینه شدند بسیار بیشتر از افراد واکسینه نشده یا افراد با واکسیناسیون ناقص بوده است. افراد واکسینه شده بستری در بخش مراقبت ویژه حدود دوبرابر افرادی هستند که به طور کامل واکسینه نشده اند.

نمودار زیر آمار بستری در بیمارستان به خاطر بیماری کووید ۱۹ را نشان می دهد که با کمال تعجب ۲۰۷ نفر فرد واکسینه نشده، ۴۹ نفر با تزریق ناقص واکسن و ۹۳۲ نفر از افرادی هستند که به طور کامل واکسینه شدند.

نمودار زیر به مقایسه روند ابتلا به بیماری در سه دسته واکسنه کامل، واکسینه ناقص و بدون تزریق واکسن پرداخته است. مشاهده می شود که میزان ابتلای افرادی که به طور کامل واکسینه شدند بسیار بیشتر از از دیگر گروه ها است. آمار  درصد ابتلا در میان هر ۱۰۰ هزار شهروند اونتاریو است. 

نمودار زیر نیز میزان مرگ و میر مبتلایان برپایه تزریق واکسن آمده است.

میانگین ۷ روزه به نسبت هر ۱۰۰ هزار نفر شهروند مورد بررسی قرار گرفته است. در این شرایط هم میزان فوتی ها در بین افرادی که تزریق واکسن خود را به طور کامل انجام دادند بیشتر از دو گروه دیگر است.

آمار فوق مربوط به اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی ایالت اونتاریویی است که بیش از ۹۰ درصد شهروندان بالاتر از ۱۲ سال آن به طور کامل واکسینه شده اند.  بیشترین واکسن استفاده شده در کانادا «فایزر» بوده است که بسیاری مدعی شدند بهترین واکسن را تولید کرده است اما مهم آن است که میزان آمار مرگ و میر و بستری به خاطر ابتلا به کرونا حقایق متفاوتی را نشان می دهد.

خودتان مقایسه کنید شاید بعدها خیانت غول های داروسازی از اسناد محرمانه فاش شود.

پایان/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵
کد خبر: 19116

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خودمم IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 0
      عالیمم بگفته قدیم مدیما اوکه حایو هوهی سر داد مترس ان که سر به تو داش بترس اگریک روز مانده به عمرت مترس وگرکردی عمریچولیقمان از هر روزش بترس