دفاع سازمان «سیا» از بیگ فارما

سازمان «سیا» باتاثیرگذاری بر رسانه ‌های مطرح در ایالات متحده فشار وارد می کند تا رویکردهای خاصی را در زمینه ویروس کرونا و لزوم واکسیناسیون تبلیغ کنند و منافع کارتل های داروسازی و «بیل گیتس» را تامین نمایند.

به گزارش تحریریه، «دیک راسل» متفکر عرصه های اجتماعی و زیست محیطی در گزارشی در تارنمای خبری «childrenshealthdefense» نوشت، به‌عنوان یک روزنامه ‌نگار و محقق قدیمی، بخش زیادی از زندگی حرفه ‌ای خود را صرف تحقیق در مورد فساد در سازمان‌ های اطلاعاتی ایالات متحده کرده‌ ام. با این وجود از دانستن نقش مرکزی آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) در ایجاد واکنش نظامی دولتی به همه‌گیری کووید۱۹، که «رابرت اف کندی جونیور» از چهره‌ های معروف ضد واکسن در آمریکا در فصل‌های پایانی کتاب پرفروش جدید خود مستند می‌کند، شگفت ‌زده شدم. «آنتونی فائوچی واقعی».

من کندی را بیش از دو دهه است که می شناسم و با او مصاحبه کرده ام و از تعهد او برای هشدار دادن به مردم در مورد روایت های جایگزین مرتبط با همه گیری قدردانی می کنم. من کاملا واکسینه شده و معتقد به کارآیی واکسن‌ ها هستم. با این حال، برای ایجاد یک بستر آزاد لیبرال با احترام عمیق نسبت به متمم اول و حق آزادی بیان، من نگران شدم که سایت های ارتباط جمعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب، کندی را از اشاره به نقص ‌های عمده پیرامون بحران کووید منع کرده‌ اند.

به نظر من، کندی به اشتباه به عنوان یک متخصص که اطلاعات دروغ ضد واکسیناسیون ارایه می دهد،  بدنام شده ‌است. به نظر می رسد سانسور گسترده توسط رسانه های جریان اصلی، او را از پاسخ به چنین حملاتی منع می کند. من تعجب کردم که چرا از وب سایت های خبری لیبرال برجسته مانند «دیلی کوس»، «دیلی بیست» و اخیرا «رولینگ استون» علیه کندی انتقاد می کنند؟

دشمنی علیه کندی زمانی تشدید شد که سخنان وی علیه واکسیناسیون افزایش یافت.

دیلی کوس تا آنجا پیش رفت که ادعا کرد: «حیله گری او احتمالا مردم را به کشتن داده است». در پست دیگری نوشته شده بود: «او فردی مریض و پیچیده است که میراث خانواده‌اش را به سخره گرفته است. خانواده خود او از خود فاصله گرفته اند و او را خطرناک خطاب کرده اند».

هرکسی که از دیدگاه‌ های ظریف، سنجیده و آگاهانه کندی در مورد علم را پیگیری کرده باشد، می تواند چنین توصیف ‌هایی را به عنوان «تبلیغات اطلاعات نادرست» تشخیص دهد.

با این حال این دگرگونی آزادی خواهی به قدری دچار دگرگونی شده که سازمان غیر دولتی«پابلیک سیتیزن» یک گروه حامی آزادی بیان که زمانی به عنوان بلای بزرگ «بیگ فارما» فعالیت می‌کرد، از دارایی ‌های قانونی معاف از مالیات خود برای دفاع از روزنامه دیلی کوس علیه دادخواست کندی استفاده می‌کند.

چگونه کارتل داروسازی رسانه های لیبرال را تسخیر کردند؟ این سرقت چند وجهی بوده است. کندی در کتاب جدید خود نشان می دهد که چگونه هزینه های تبلیغاتی سالانه ۹.۶ میلیارد دلاری فارما به آن اجازه می دهد تا محتوا را در رسانه های الکترونیکی و چاپی دیکته کند و شبکه های سنتی لیبرال ای بی سی، ان بی سی، سی بی اس و سی ان ان را به ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی خود تبدیل کند.

«بیل گیتس» رئیس هیئت مدیره و بنیان‌گذار مشترک بنیاد بیل و ملیندا گیتس با ۳۱۹ میلیون دلار کمک های راهبردی، به طور همزمان کنترل رسانه های به اصطلاح «مستقل» مانند ان پی آر، تلویزیون عمومی، گاردین و ده ها رسانه خبری لیبرال «بدون تبلیغات» دیگر را به دست آورد.

تحقیقات من نشان می‌ دهد که فارما و گیتس یک شریک مخفی قدرتمند دارند که از طریق نفوذ آشکار آنها به سایت‌های خبری لیبرال آنلاین، هژمونی رسانه‌ای مجتمع پزشکی-صنعتی را از بین برده است.

همچنین به خوبی مستند شده است، که سیا از زمان تاسیس آن در بیش از ۷۰ سال پیش، پوشش خبری و سرمقاله‌ ای را در تاثیرگذارترین ارگان‌های خبری لیبرال ملی آمریکا همچون واشنگتن پست، نیویورک تایمز و تایم را تنظیم کرده است.

این رسانه ها همچنان وفادارانه به حمایت از سیا در مورد سیاست های آن در ارتباط با جهانی گرایی، امنیت زیستی، واکسیناسیون اجباری، سیاست خارجی نظامی شده، سانسور، قرنطینه ها، پاسپورت های واکسن، ارزهای دیجیتالی و مسائل دیگر ادامه می دهند.

تحقیقات نشان می‌دهند که سرسخت ‌ترین منتقدان کندی در میان مجلات آنلاین لیبرال نیز ممکن است تحت نفوذ دستگاه اطلاعاتی قرار گرفته باشند.

پایان/

۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 14929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =