اماراتی‌ها با دعوت چه کسانی به ایران آمدند؟

در حالیکه امارات آشکار و پنهان با ایران دشمنی می کند هنوز مشخص نیست که چه کسانی مقامات اماراتی را به ایران دعوت کرده است.

به گزارش تحریریه، اینکه مقامات ارشد امنیتی رژیم امارات در میانه فعالیت‌های عینی و آشکار ضدایرانی ولیعهد این رژیم به تهران سفر می‌کنند به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

هنوز هم این سوال مهم وجود دارد که چه کسی یا چه کسانی از این مسوولان اماراتی میزبانی می‌کنند؟ در دشمنی بی حد و حصر و عمیق اولاد زاید با ملت ایران هیچ کسی دیگر شک و شبه‌ای ندارد اما متاسفانه منفعت طلبی عده‌ای در ایران انگار پایانی ندارد.

امیدواریم یکی پیدا شود و برای مردم توضیح دهد که چگونه می‌توان بین این دشمنی آشکار و فعالیت‌های علنی ضد ایرانی ولیعهد امارات در تشکیل ائتلاف نظامی ضدایرانی رابطه‌ای برقرار کرد. 

برخی از فعالان رسانه‌ای اماراتی ادعا می‌کنند اختلاف نظر در ایران بر سر نحوه تعامل با ابوظبی بسیار زیاد است و همین مسئله باعث شده تا سران این شیخ‌نشین هروقت بخواهند به تهران سفر کنند و همزمان هم تحرکات ضدایرانی خود را داشته باشند؟! یعنی آنها از اختلاف نظر مقامات در تهران در راستای منافع خود بهره‌برداری می‌کنند.

منبع: اخبارسوریه

پایان/

۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 17708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =