یورش روس‌ها به بخش املاک دبی

رتبه روس ها در لیست خریداران برتر املاک در دبی دو پله جهش کرد و با افزایش تمایل روس ها برای خرید املاک در دبی قیمت املاک در این شهر به طور متوسط ۱۷ درصد افزایش یافته است

به گزارش تحریریه، تارنمای «الخلیج آنلاین» امارات در گزارش خود به یکی از پیامدهای جنگ اوکراین و تحریم روسیه پرداخته و نوشت، پس از جنگ اوکراین، سرمایه گذاری روس ها در شهر دبی افزایش یافته است.

به نوشته تارنمای فوق و به نقل از خبرگزاری روسی «ریانووستی»، «الین یریمیو» نماینده شرکت املاک «امارات استیت» گفت که تا سال ۲۰۲۱ سهم مشتریان روسی در بازار دبی ناچیز بود، اما پس از عملیات ویژه روسیه در اوکراین سهم روس ها به طور گسترده ای افزایش یافته است.

بر این اساس رتبه روس ها در لیست خریداران برتر املاک در دبی دو پله جهش کرد. در مارس ۲۰۲۲، روس‌ها پس از سرمایه‌گذاران انگلیسی، هندی، ایتالیایی و کانادایی از رتبه هفتم به پنجم رسیدند.

البته برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ که در مارس ۲۰۲۲ به پایان رسید هم به افزایش تمایل روس ها برای سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات دبی کمک کرد. در طول ۶ماه برگزاری این رویداد بزرگ، بیش از ۲۴ میلیون گردشگر از امارت بازدید کردند.

طبق این گزارش، «آلینا بولاک» مدیر دفتر خصوصی شرکت املاک و مستغلات «Savills» در روسیه گفت که قیمت املاک در دبی به طور متوسط ۱۷ درصد نسبت به قبل افزایش یافته است. بدین ترتیب دبی پس از میامی و لس آنجلس در رتبه سوم جهان قرار گرفت و حجم کل معاملات مسکونی ثبت شده در این شهر با افزایش ۷۴ درصدی به ۵۶ هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

پایان/

۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸
کد خبر: 20460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =