۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
تناقضات ستاد مبارزه با کرونا

تا زمانی که مسئولین وزارت بهداشت ـ که متأسفانه هنوز مدیران دولت حسن روحانی در آن حضور دارند ـ به ارعاب و وحشت پراکنی مشغولند شرایط عادی نخواهد شد.

با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، قرار شده که از 14 فروردین 1401، کلاس های مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار گردد و گفته اند که هیچ عذر و بهانه ای نیز پذیرفتنی نیست. 

در خصوص این تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، باید به جناب آقای رئیسی، ریاست محترم جمهور و رئیس ستاد مبارزه با کرونا، عرض کنیم: 

تا زمانی که مسئولین وزارت بهداشت ـ که متأسفانه هنوز مدیران دولت حسن روحانی در آن حضور دارند ـ به ارعاب و وحشت پراکنی در میان اقشار مختلف جامعه مشغول بوده و از صبح تا شب، از طریق صدا و سیما، از کرونا غول وحشتناکی درست کرده و مدام مردم را از آن می ترسانند، و مدام القا می کنند که اگر پایتان را از خانه بیرون بگذارید، کرونا به سراغ شما خواهد آمد و کار شما به بیمارستان و بعد هم به گورستان خواهد کشید، انتظار نداشته باشید که خانواده ها حاضر باشند جگرگوشه هایشان را با فرستادن به کلاس درس، در معرض این مخاطره ادعایی ـ که البته در صحت آن تردید های جدی وجود دارد ـ قرار دهند. 

جناب آقای رئیسی! نمی توان هم به کرونا هراسی دو ساله مسئولین وزارت بهداشت ادامه داد، و هم از مردم توقع داشت که این وحشت آفرینی ها را نادیده بگیرند. 

اگر خواهان عادی شدن وضعیت کلاس های درس در کشور هستید، از مسئولین وزارت بهداشت و ستاد کرونا و صدا و سیما، بخواهید که به این وحشت پراکنی خاتمه دهند. 

پایان/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 17724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =