روش عجیب برای درمان سرطان پوتین

برخی رسانه های غربی از ابتلای ولادیمیر پوتین به سرطان تیروئید و تجویز روش درمانی عجیب برای وی سخن می گویند.

به گزارش تحریریه، روزنامه «دیلی میل» انگلیس در گزارشی ادعا کرد، «ولادیمیر پوتین» پوتین رئیس جمهوری روسیه از یک بیماری جدی رنج می برد و به همین دلیل برخی از مشاورانش به وی توصیه های درمانی عجیبی را پیشنهاد داده اند و وی در حال اجرای آن است.

طبق برخی اطلاعات، پوتین به سرطان تیروئید مبتلا شده است و به همین دلیل پزشکان به او گفته اند در خون یا عصاره شاخ گوزن حمام کند. گزارش‌ این رسانه انگلیسی مدعی شد که رئیس جمهوری روسیه با خون یا عصاره شاخ گوزن خود را درمان می کند و همیشه یک پزشک متخصص سرطان تیروئید او را همراهی می‌کند.

گفته می شود رئیس‌جمهور روسیه از طریق «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، با این درمان غیرمعمول آشنا شد زیرا او می گوید خود را در اواسط دهه ۲۰۰۰  با غوطه‌ور شدن در وان حاوی عصاره معطر شاخ گوزن درمان کرده است.

تاکنون هیچ مدرک مشخصی ارائه نشده است که نشان دهد شاخ گوزن قرمز آلتای، بومی سیبری، به جوانسازی بدن یا درمان بیماری سخت کمک می کند.

برخی رسانه های روسی که فیلتر شده اند می گویند تنها رئیس جمهور روسیه نیست که طرفدار درمان های مبتنی بر این عصاره خاص است. بلکه چهره های شناخته شده ای همچون شهردار مسکو «سرگئی سوبیانین» و رئیس گازپروم «الکسی میلر» هم اعتقاد شدیدی به اثرات عصاره شاخ گوزن دارند.

به گزارش تارنمای « Siberian Times» حمام کردن در خون یا عصاره شاخ‌های بریده شده گوزن و نوشیدن آن یک سنت قدیمی در روسیه است که در چین و کره نیز انجام می شود. گفته شده است برای این روش درمانی مزایایی همچون جوان سازی زنان و افزایش عملکرد جنسی در مردان ذکر شده است. این روش درمانی استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، دندان‌ها، بینایی و شنوایی بدن را تقویت می‌کند، پلوریت، ذات‌الریه، آسم، درد مفاصل، پوکی استخوان و مشکلات ستون فقرات را درمان می‌نماید.

گزارش‌های رسانه ای دیگری هم مدعی هستند که پوتین همیشه یک یا چند پزشک را در کنار خود دارد. یک نظریه‌ در مورد سلامت پوتین این است که او با استروئیدها درمان شده و همین امر به تورم صورت و گردن وی منجر شده است.

گویا به غیر از متخصص سرطان تیروئید، پزشکان دیگری به عنوان جراح مغز و اعصاب نیز وی را در دوره های اخیر همراهی کرده اند.

گمانه زنی های گسترده ای در غرب در این زمینه وجود دارد که پوتین در هنگام آغاز جنگ در اوکراین با مشکلات پزشکی جدی روبرو بوده است.

پایان/

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 17948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =