شهربابک یکی از شریان های اصلی محور تهران به بندرعباس

عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه شهربابک یکی از شریان های اصلی محور تهران به بندرعباس است گفت: این مسیر محور شناسنامه داری است که هرساله بررسی می شود و برای آن اعتبار می گذارند.

به گزارش تحریریه، احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهربابک، این شهرستان را یکی از شریان های اصلی محور تهران به بندرعباس دانست و گفت: این مسیر محور شناسنامه داری است که هرساله بررسی می شود و برای آن اعتبار می گذارند.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که ما پیمانکار و مصالح خوبی در شهربابک برای اجرای آسفالت نداریم، متأسفانه قسمتی از مشکلات مربوط به زیرساخت است که از سالهای قبل جاده هایی با اشکالات خیلی زیاد ساخته شده است و نمی توانیم از نظر حقوقی روی آنها دست گذاریم.

وی تاکید کرد: باید پیمانکاران و شرکت ها را توانمند کنیم.

عراقی زاده ضمن تشکر از علیرضا تقی نژاد رییس سابق اداره راهداری شهربابک، ابراز امیدواری کرد: با حضور و فعالیت آقای رحیم پور کارهای خوبی در شهربابک انجام شود.

 فرماندار شهربابک نیز گفت: در شهربابک توقعی که از مجموعه راهداری داشتیم برآورده نشد.

قاسم شمسی به مطالبه گری مردم شهربابک در خصوص راه های شهرستان اشاره کرد و افزود: علی رغم اینکه شهربابک در محور اصلی شمال به جنوب (تهران بندرعباس) کشور قرار دارد و شاهراه ایران است، این مسیر مشکلاتی دارد.

فرماندار شهربابک تصریح کرد: در باند فعلی شهربابک به خاتم هنوز مشکل داریم اما حدود ۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی از رودخانه شور تا ۱۵ کیلومتر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در بخش جاده های روستایی نیز مشکلاتی داریم اما خوشبختانه برای مسیر روستاهای کُرُم، مسینان و مدوارات اعتبارات خوبی در نظر گرفته ایم.

شمسی اظهار داشت: همچنین با پیگیری های نماینده ی محترم شهرستان و قول مساعدت شرکت مس ، دو بانده سازی جاده ی میدوک و احداث محور ارتباطی به امامزاده روگوشوئیه در برنامه ی کار قرار گرفته است.

فرماندار شهربابک گفت: عرض کم جاده استبرق نیز معضلی ست که آمار تلفات تصادفی در آن بالاست و خوشبختانه برای تعریض و اصلاح آن از شرکت مس اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از تخصیص اعتبار بسیار خوبی از سوی وزیر راه با پیگیری نماینده مردم برای محور شهربابک خاتم خبر داد.

فرماندار شهربابک ضمن ابراز امیدواری به افق روشن در حوزه های زیرساختی به ویژه راه های روستایی و مواصلاتی شهرستان شهربابک در سال جدید  گفت: موارد مطرح شده فوق محقق نمی گردد مگر با همت و تلاش و پشتکار  مهندس رضاحسینی نماینده پرتلاش مردم شهربابک، که انشالله در سال جدید اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد.

وی ضمن تشکر از زحمات تقی زاده رییس سابق اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهربابک و تبریک به رحیم پور رییس جدید این اداره ابراز امیدواری کرد: با رویکرد جدید اقدامات خوب و مثبتی در حوزه راهداری شهربابک انجام خواهد شد.

در این جلسه رحیم پور به عنوان رییس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهربابک معرفی شد، پیش از این علیرضا تقی نژاد عهده دار این سمت بود.

پایان/

۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 18054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =