پیگیر حق و حقوق قانونی کارگران شهربابک هستیم

فرماندار شهربابک گفت: پیگیر مطالبات به حق کارگران هستیم اما در برابر زیاده خواهی هم مقابله می کنیم.

به گزارش تحریریه، فرماندار شهربابک در مراسم تجلیل از نخبگان کار و تولید کارگران شهربابک گفت: بوسه ای که پیامبر بر دستان کارگران زد، جایگاه دینی کارگر را نشان می دهد.

قاسم شمسی افزود: حدود ۴۲ درصد از جامعه شهربابک با جامعه کارگری ارتباط مستقیم دارند و جای خشنودی است که اکثر آنان در شرایط مطلوبی قرار دارند.و

ی به تجمعات اعتراضی برخی کارگران شهربابک در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: از دلایل اصلی این مشکلات می توان به تعیین نکردن سقف حقوقی کارگران توسط پیمانکاران و همچنین عدم آشنایی کارفرمایان با فضای کارگری شهرستان اشاره کرد.

شمسی تصریح کرد: حوزه کارگری شهربابک رو به توسعه است و لازمه این توسعه ایجاد فضایی امن در شهرستان می باشد اما تجمعات اعتراضی حاشیه هایی را در پی دارد که گاهی  مخل جذب سرمایه گذار و ایجاد کارخانه است.

وی با تأکید بر در نظر گرفته شدن توقعات کارگران، افزود: برخی از مطالبات کارگران به حق است و پیگیر آن هستیم اما در برابر زیاده خواهی هم مقابله می کنیم.

فرماندار شهربابک خاطر نشان کرد: آرزوی همه ما از بین رفتن فقر و بیکاری است که ریشه کن شدن آن کاهش آسیبهای اجتماعی را در پی دارد.

پایان/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
کد خبر: 18937

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =