تقویت مدیران شهربابک با مرکز استان

سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: ارتباط مدیران شهرستان با مرکز استان باید تقویت و پیگیری مسائل ذی ربط مضاعف شود.

به گزارش تحریریه، حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک در جلسه شورای اداری شهرستان شهربابک با اشاره به تودیع و معارفه در منصب ها گفت: همه سرباز خدا و ولایت هستیم و تلاش خود را برای حفظ نظام در هر پستی خواهیم داشت.

وی برای تداوم همکاری با مجموعه مدیریت شهرستان اعلام آمادگی کرد و افزود: همه به هم مشاوره دهیم و با یکدیگر تعامل داشته باشیم تا شاهد سرفرازی بیش از پیش شهرستانمان باشیم.

سرپرست فرمانداری شهربابک هم در این جلسه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده طی دو هفته گذشته گفت: با اعتباراتی که برای شهرستان در نظر گرفته شده است می توانیم برای توسعه قسمت های از شهرستان فعالیت هایی انجام دهیم.
 
غلامرضا نویدی با تاکید بر اینکه نظم و انضباط کاری و فرایند ارایه خدمات به مردم جدی گرفته شود، افزود: ارتباط مدیران شهرستان با مرکز استان باید تقویت و پیگیری مسائل ذی ربط مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران نباید به جایگاه فعلی خود قانع باشند و برای رسیدن به جایگاه های کشوری تلاش کنند، ادامه داد: شهربابک از امکانات فراوان و نیروی کار توانمندی برخوردار است و باید در بخش های مختلف جزو رتبه‌های اول استانی باشد.

نویدی تاکید کرد: خواسته های خود را از مدیران استانی مطرح و آنان را برای حضور بیشتر در شهربابک دعوت کنید.

وی از راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری در شهربابک یاد کرد و گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در شهرستان فعال شده و فرصت بسیار خوبی برای اشتغال زایی ست.

نویدی تصریح کرد: روسا با فعال کردن بهتر بخش روابط عمومی اداره خود و همکاری با اصحاب رسانه اطلاعات دقیق در اختیار مردم شهرستان قرار دهند.

رییس دادگستری شهرستان شهربابک هم در ادامه بیان داشت: با استناد به آیات و روایات باید اعمال خود را محاسبه کنیم تا بتوانیم توشه مناسبی برای آخرتمان ذخیره کنیم.

احسان بهجتی با بیان اینکه باید اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهیم، افزود: در عصر امروز شهید حاج قاسم سلیمانی با اخلاص و توسل به اهل بیت کار می کرد و می تواند الگوی بسیار خوبی برای مسئولان باشد.

وی اظهار داشت: خدمات اجتماعی شرکت های فعال در شهرستان نظامند و شفاف اعلام گردد تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

بهجتی تاکید کرد: چارچوب قانونی خود را بشناسیم و فعالیت های خود را در آن قالب به کار گیریم.

پایان/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 19402

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =