لزوم ساماندهی وضعیت بازار شهربابک با همکاری مردم و بازاریان

سرپرست فرمانداری شهربابک بر لزوم ساماندهی وضعیت بازار شهربابک با همکاری مردم و بازاریان تاکید کرد.

به گزارش تحریریه، سرپرست فرمانداری شهربابک در نشستی با حضور روسای اعضای کمیته تنظیم بازار و تعدادی از روسای اصناف و بازاریان شهربابک ضمن تبریک روز اصناف گفت: یک نگرش نسبت به بازار شهربابک وجود دارد که به نوعی بازار شهرستان رها شده است که این تفکر زیبنده شهرستان نمی باشد و از طرفی مردم نیز از برخی صنوف ناراضی هستند.

غلامرضا نویدی به برخی اقدامات انجام شده در حوزه آرد و نان شهربابک از جمله افزایش سهمیه آرد و تعداد نانوایی ها اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا رضایت مردم از نانوایی ها افزایش یابد و شاهد ساماندهی نانوایی باشند.

وی با تأکید بر این که اصناف توانایی کنترل بازار را دارند، تصریح کرد: ادارات ذیربط قصد ورود به بازار را ندارند اما اگر نیاز باشد برای کنترل آن از ابزارهای قانونی استفاده می کنیم و رضایت مردم بسیار مهم است.

نویدی تأکید کرد: بازاریان باید کیفیت خدمات خود را بالا برده و از طرفی با قیمت های منصفانه رضایت مردم را جلب کنند، ادارات ذیربط و فرمانداری نیز آمادگی این را داریم که مشکلات اصناف را بر طرف و شرکت ها مستقر در شهرستان را به دریافت خدمات و خرید از بازار شهربابک ترغیب کنیم.

وی در پاسخ به اعتراض چند نفر از بازاریان نسبت به برپایی نمایشگاه طی دو هفته گذشته در شهربابک اظهار داشت: در اکثر غرفه های نمایشگاه کالاهایی عرضه می شد که در شهربابک وجود نداشت و برخی از غرفه ها نیز متعلق به شهربابکی ها بود و ضمن این که اگر بازاریان با قیمت های مناسب کالا ها را عرضه کنند از ایجاد این گونه نمایشگاه ها جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهربابک ضمن تاکید بر مراقبت بر کم فروشی برخی  بازاریان، بیان داشت: اصناف به بازار شهرهای جوزم ، دهج ،خاتون آباد و خورسند  هم توجه و نظارت لازم را داشته باشند.

پایان/

۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 20012

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =