دستور ایلان ماسک در توییتر به سرعت اجرایی شد

مدیرعامل توییتر اعلام کرد که دستور ایلان ماسک در توییتر به زودی عملیاتی خواهد شد. اجرای آزمایشی ویرایش توییت ها درخواست ماسک است.

به گزارش تحریریه، چند روز پیش ایلان ماسک، در توئیتر خود اعلام کرد که چند درصد از سهام توییتر را خریداری کرده است. این خبر واکنش‌های زیادی را در پی داشت و به نظر می‌رسد که موسس تسلا و اسپیس ایکس قصد دارد در هر کاری سرک بکشد و خودی نشان بدهد؛ از بیت کوین و ماشین‌های خودران گرفته تا سفر انسان به مریخ و ماهواره‌های استارلینک!

دستور ایلان ماسک در توییتر: کاربران نظر خود را اعلام کنند!
هم اکنون در جدیدترین توییتی که ایلان ماسک منتشر کرده از کاربران خواسته تا در نظرسنجی مهمی شرکت کنند. این پلتفرم اجتماعی محبوب قصد دارد قابلیت جدید ویرایش پیام‌های ارسال شده را فعال کند و در همین راستا وی از کاربران تقاضا کرده تا در رأی‌گیری با دقت پاسخ دهند.

البته توییتر اعلام کرده که از سال گذشته در حال تلاش برای ویرایش پیام‌های ارسال شده است و این قابلیت پرتقاضاترین درخواست کاربران نیز بود. گفتنی است که نظرسنجی ایلان ماسک بیشتر جنبه خبری داشته و بنا بر اعلام توییتر کار روی این پروژه از سال گذشته آغاز شده است.

ماسک که اکنون مالک ۹.۱ درصد از سهام توییتر شده و بزرگترین سهامدار این شرکت محسوب می‌شود. پس از قطعی شدن مالکیت ماسک، در روز دوشنبه طی توییتی از کاربران خواست در خصوص این وضعیت نظر خود را بگویند. مدیرعامل توییتر نیز در واکنش به این نظرسنجی اعلام کرد:

نتایج این نظرسنجی مهم خواهد بود. لطفا با دقت رأی دهید.

به گفته مدیر محصول مصرف کننده توییتر، جی سالیوان، پیش از اجرایی کردن این قابلیت و انتشار آن، نظرات مثبت و منفی جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل خواهد شد؛ چرا که این گزینه می‌تواند برای تغییر سابقه مکالمات عمومی بدون محدودیت زمانی و شفافیت درباره آنچه ویرایش شده است، مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: گجت نیوز

پایان/

۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 18065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =