ضربه شست فلسطینی ها به اسرائیل

رادیو ارتش صهیونیستی گزارش داد که به نظر می‌رسد چند راکت از سوی نوار غزه به شهرک‌های مجاور این باریکه شلیک شده است.

به گزارش تحریریه،  الجزیره به نقل از رادیو ارتش صهیونیستی گزارش داد که به نظر می‌رسد چند راکت از سوی نوار غزه به شهرک‌های مجاور این باریکه شلیک شده است.

رسانه‌های عبری از اعلام حالت آماده‌باش در "اشکول" در نزدیکی مرزهای غزه از بیم ادامه شلیک موشک از غزه خبر دادند.

الون بن داوید، تحلیلگر کانال ۱۳ عبری اعلام کرد که ارتش اسرائیل در پاسخ به حمله راکتی از غزه طی ساعات آینده اهدافی را در این باریکه مورد حمله قرار خواهد داد.

 کانال ۱۲ عبری گزارش داد که قرار است نفتالی بنت نخست‌وزیر، بنی‌گانتز وزیر جنگ و آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل برای بررسی حمله موشکی که از غزه به شهرک‌های اطراف این باریکه روی داده، تشکیل جلسه دهند.

از سوی دیگر الجزیره خبر داد که تا این لحظه، هیچ یک از گروه‌های مقاومت فلسطینی، مسئولیت حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی را برعهده نگرفته‌اند.

 وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که مسئولان بلندپایه آمریکایی تماس‌هایی با اسرائیلی‌ها، فلسیطینی‌ها و برخی کشورهای عربی برای عدم افزایش تنش در قدس برقرار کرده‌اند.

حمله موشکی علیه شهرک‌های صهیونیستی در واکنش به یورش‌های متعدد صهیونیست‌ها به کرانه‌باختری و قدس اشغالی و هتک حرمت مسجدالاقصی روی داده است؛ تا پیش از این واکنشی از سوی کاخ سفید برای متوقف کردن یورش اشغالگران در روزهای اخیر دیده نشده است.

پایان/

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
کد خبر: 18339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =