ماسک زدن تنفس را مختل می‌کند

پژوهش ها نشان می دهند استفاده از ماسک از اکسیژن رسانی مناسب به بدن جلوگیری می کند

به گزارش تحریریه، تارنمای «Natural News» نوشت، آغاز عمل تنفس کاملا غیرارادی است، و می تواند پاسخ های ایمنی ایجاد کند که پاتوژن های مهاجم را از بین می برد. برای مثال، آزمایش‌هایی که با استفاده از «تراشه ریه» و با تقلید نیروهای مکانیکی تنفس، نشان داد که این حرکات می تواند در از بین بردن آنفولانزا مفید باشد.

این تحقیق اهمیت حرکات تنفسی را برای عملکرد ریه انسان، از جمله پاسخ‌های ایمنی به عفونت را اثبات کرد. آزمایش ها مشخص کردند که ریه ها حاوی آلوئول یعنی همان چیزی هستند که اکسیژن را جذب می کند و آن را با دی اکسید کربن برای بازدم مبادله می کند. با تنفس ساده، بدن شما با دفع CO2 باعث ایجاد ایمنی و محافظت در برابر بیماری ها می شود، اکسیژن را جذب می کند.

دکتر «هایکینگ بای» یکی از مجریان این آزمایش اعتقاد دارد این مدل همچنین می تواند برای آزمایش های دارویی پیش بالینی استفاده شود تا اطمینان یافت آیا داروهای پیشنهادی در واقع عفونت و التهاب را در بافت ریه انسان کاهش می دهند.

استفاده از ماسک از اکسیژن رسانی مناسب به بدن جلوگیری می کند

انسان در طول زندگی خود، بیش از 600 میلیون بار نفس می کشد. هر بار، ریه‌های شما کشیده می‌شوند، سپس شل می‌شوند و با این کار تعادل اکسیژن مناسب بدن را حفظ می کند.

اگر مانعی همچون استفاده از ماسک، از تنفس عادی جلوگیری کند آن تعادل به سرعت به عدم تعادل تبدیل می شود و بدن را در برابر عفونت آسیب پذیرتر می کند.

Image: Fighting off viruses naturally is as simple as just BREATHING (which is why they want you to block respiration with a toxic mask)

به همین دلیل است که دستورات استفاده از ماسک بسیار مشکل‌ساز است، زیرا افراد را مجبور می‌کند تا به جای اکسیژن طبیعی در حین بازدم CO2 را که در آخرین نفس خود بیرون داده اند، دوباره به درون ریه بفرستند.

با گذشت زمان، این می تواند به هیپوکسی منجر شود، وضعیتی که در آن بدن دچار کمبود اکسیژن می شود. اگراین امر برای مدت  طولانی ادامه داشته باشد، می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی دیگری شود که بسیاری از آنها مزمن و برخی حتی تهدیدکننده زندگی هستند.

برخی مدافعان تئوری توطئه اعتقاد دارد قدرت‌ها از همه می‌خواهند ماسک بزنند زیرا انجام این کار به بدن آسیب می‌زند و سیستم ایمنی را ضعیف می‌کند و فرد را مستعد بیماری و مرگ می‌کند. با وجود یک «ویروس» در حال گردش، آخرین کاری که یک فرد می‌خواهد برای سلامتی خود انجام دهد، پوشیدن ماسک محدودکننده اکسیژن است، اما این چیزی است که دولت‌های سراسر جهان خواستار آن هستند و متأسفانه، بسیاری از مردم بدون حتی یک ثانیه تفکر از آن اطاعت کردند.

بدیهی است که ماسک‌ها مانع از ورود اکسیژن به ریه‌ها نمی‌شوند و همچنین تمام CO2 را که ریه‌ها بازدم می‌کنند بازیافت نمی‌کنند. با این حال، ماسک‌ها به درجات مختلف به تبادل صحیح این دو گاز آسیب می‌رسانند و خون و بدن، اکسیژن کمتری دریافت می کند و با دی اکسید کربن بیشتری اشباع می‌شوند که برای سلامتی بسیار مضر است.

این امر توضیح می‌دهد که چرا مناطقی از کشور که رعایت ماسک در آن‌ها بالاتر بود، بیشترین تعداد مرگ و میر را در مقایسه با دیگر مناطق داشت، با این منطق استفاده از ماسک سازگار است.

نکته دیگری که مطالعه جدید نشان داد این است که استرس نیز عملکرد سیستم ایمنی را مختل می کند. بسیاری از مردم آنقدر از کروناویروس (COVID-19) ‌ترسیده اند که نه تنها به تبعیت از دستورات اجتماعی، خود را پنهان ‌کردند، بلکه زندگی روزمره خود را به علت همین ترس تغییر دادند. همین استرس آن ها را بیشتر مستعد ابتلا به بیماری کرده است.

پایان/

https://www.naturalnews.com/2022-04-14-fight-off-viruses-naturally-by-breathing-unmasked.html

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 18359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =