خودروی پرقدرت چینی با قیمت زیر یک میلیارد عرضه می شود

مدیرفروش برند لاماری امروز قیمت کراس اوور متوسط "ایما" را رسما اعلام کرد.

به گزارش تحریریه، برند لاماری به نام «ایما» که یک کراس اوور متوسط بود رونمایی کرد. این خودرو در کشاکش عدم کسب مجوز فروش در روزهای پایانی سال 1400 و تغییرات قوانین در ابتدای سال 1401 از اعلام قیمت و شرایط فروش بازماند.

علی موسوی خرم؛ مدیرفروش برند لاماری در گفت و گو با عصرخودرو از تعیین قیمت 989 میلیون تومان برای این خودرو خبر داد و اعلام کرد: زمان و نحوه شرایط فروش این خودرو به زودی به صورت عمومی اعلام می شود.

موسوی خرم همچنین در ادامه از شماره گذاری موفق نخستین نمونه های تولید شده لاماری ایما طی روزهای گذشته خبر داد.
آرین موتور پیشتر وعده تعیین قیمتی رقابتی را برای لاماری داده بود و با این حساب این خودرو بدون گذر از مرز یک میلیارد تومان در ردیف قیمتی خودروهایی با قوای محرکه ضعیفتر قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که لاماری ایما از پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با حداکثر توان 195 اسب بخار و حداکثر گشتاور 285 نیوتون متر بهره می برد. گیربکس این کراس اوور 4565 میلیمتری از نوع 7 سرعته دو کلاچه تر است و به تجهیزاتی نظیر رینگ اسپرت 19 اینچی، کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، کنترل کشش، کمکی حرکت در سربالایی، کنترل سرعت در سراشیبی، دو نمایشگر 10.25 اینچی، استارت و ورود بدون کلید و ... مجهز شده است.

پایان/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر: 18501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =