زوج خودرویی دولت سیزدهم آب پاکی را روی دست بازار ریخت

منوچهر منطقی معاون فاطمی امین وزیر صنعت آب پاکی را روی دست بازار خودرو ریخت و مردم و شرکت های خودروسازی را ناامید کرد.

به گزارش تحریریه، منوچهر منطقی معاون حمل و نقل سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت آب پاکی را روی دست بازار خودرو ریخت، و به صراحت اعلام کرد که تا پایان سال بساط قرعه کشی خودروهای داخلی ادامه دارد.

سیاست های فاطمی امین و معاون حمل و نقل وی یعنی منوچهر منطقی باعث شکنجه بازار خودرو شده است و این دو نشان داده اند که هیچ ایده مشخصی برای ساماندهی بازار خودرو و احیای صنعت خودرو کشور ندارند و سیاست ارجاع برنامه های واقعی به آینده و وقت کشی را در پیش گرفته اند. 

این زوج خودرویی، 18 ماه از 48 ماه حکمرانی دولت سیزدهم را عملا بر باد داده اند و البته مشخص نیست که تا پایان سال 1401 هم بساط قرعه کشی برچیده شده و به سرنوشت وعده های فاطمی امین در شهریورماه سال 1400 مبتلا نشود. 

عملکرد منطقی در شرکت ایران خودرو نیز یکی از بدترین دوره های این شرکت دولتی خصوصی است و حالا فردی با چنین کارنامه ناکامی در ایران خودرو متصدی تعیین تکلیف برای کل صنعت حمل و نقل کشور شده است که علائم سرانجام این انتخاب را از هم اکنون می توان دید. 

دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو کشور گفت که واردات خودرو به دلیل سستی های اداری تا شهریور ماه به طول می انجامد که نمونه دیگری از مدیریت زوج خودرویی دولت سیزدهم است که یک کار ساده که نهایتا 45 روز زمان می برد را قصد دارند در 4 ماه انجام دهند و بازار را در برزخ نگاه دارند. 

پایان/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 19025

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =