رونمایی از تازه‌ترین امکانات محصولات سفارشی ایران خودرو

با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی حرفه‌ای و رونمایی از تازه‌ترین امکانات خودروهای سفارشی ایران خودرو در شرکت آپکو برگزار شد.

به گزارش تحریریه، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم ضمن تاکید بر ایجاد تنوع بیش‌تر و توسعه خدمات به مشتریان گفت: آپکو به عنوان متولی خودروهای سفارشی ایران خودرو، با به‌کار گیری تجهیزات به‌روز، براساس خواسته مشتریان، برای ظاهر و نمای داخلی و سایر امکانات خودرو خدمات مناسب ارایه دهد.

دکتر مهدی خطیبی افزود: راه اندازی نمایشگاه دایمی محصولات سفارشی ایران خودرو برای معرفی بهتر به مشتریان در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این که ارایه خدمات نوین و امکانات سفارشی برای محصولات، سبب ایجاد جذابیت بیش‌تری برای مشتریان می‌شود، افزود: فعالیت‌های شرکت آپکو علاوه بر ارزش‌آفرینی برای ایران‌خودرو، خواسته‌های مشتریان به ویژه نسل جوان را تامین می‌کند.

دکتر خطبیی، ضمن اعلام حمایت از راه‌اندازی مرکز جوارکارگاهی فنی حرفه‌ای در آپکو، گفت: با توجه به عرضه محصولات جدید توسط ایران خودرو در سال جاری و زیرساخت های موجود در آپکو، اجرای طرح‌های آپشن ویژه و متنوع‌تر به صورت گسترده و هدفمند در دستور کار این شرکت قرار گیرد.

وی گفت: در شرکت آپکو کار ارزشمندی صورت گرفته و لوازم جانبی (اکسسوری) محصولات ایران خودرو طراحی و تولید شده است، این لوازم باید در تمامی نمایندگی های آپکو ارایه شود و دفترچه‌های ویژه‌ای برای معرفی آن، در دسترس مشتریان قرار گیرد.

گفتنی است، در این مراسم، علاوه بر افتتاح مرکز جوارکارگاهی فنی حرفه ای در آپکو، دو خودروی تارا و راناپلاس سقف شیشه ای آپشنال شده به مشتریان معرفی شد. امکانات سقف کهکشانی، جک اتومات برقی صندوق عقب، کیت برقی برای تنظیم ارتفاع، روکش صندلی، تودوزی چرمی، گرمکن صندلی، پوشش نانو سرامیک بدنه و تغییر طرح چراغ‌های عقب از جمله آپشن های معرفی شده برای محصول تارا بود.

تریم داخلی مخمل، داشبورد و رودری و فضای داخل با تودوزی چرمی، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰درجه، کیت تعلیق استاندارد اسپرت نیز برای محصول راناپلاس سقف شیشه ای معرفی شده است.  

پایان/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 19073

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =