چهارمین نمایشگاه خودروی تهران افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بعد از ۳ سال وقفه به خاطر شیوع کرونا امروز با حضور مدیرعامل ایدرو و جمعی از فعالان صنعت خودروسازی در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

به گزارش تحریریه، چهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران با حضور ۲۵ شرکت خودروساز داخلی و چند شرکت مونتاژکننده خودرو آغاز به کار کرد.

شرکت‌های خودروسازی با هدف نمایش میزان عمق ساخت داخل و ارایه راهکارهای کاهش ارز برای قطعات و ارایه برنامه‌های کلان در این نمایشگاه حضور فعال دارند و بر اساس برنامه اعلام شده قرار است ۱۲ خودرو جدید در این نمایشگاه معرفی شود که امروز همزمان با مراسم افتتاحیه معرفی دو محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل هایما ۸S و ۷X معرفی شدند.

در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، بهمن موتور، بهمن دیزل، آپکو، گروه صنعتی ماموت، ایساکو، نفت بهران و چندین شرکت خودروسازی خصوص دیگر حضور دارند. موضوع فروش خودروسازان از طریق سیستم یکپارچه وزارت صمت باعث شده برنامه‌ریزی‌ها در خصوص فروش محصولات برخی خودروسازان در این نمایشگاه خودروی تهران منتفی شود.

همچنین برخی خودروسازان مانند گروه سایپا، خودروسازان بم، کرمان موتور، مدیران خودرو به دلایل عدم وجود محصول جدید جهت رونمایی و یا تعهدات معوق از حضور در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ انصراف داده اند.

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه پذیرای عموم مردم و علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
کد خبر: 19099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =