خودروهای آمریکایی امحا می شود

رئیس سازمان اموال تملیکی در مورد خودروهای آمریکایی در اختیار سازمان اموال تملیکی نیز گفت که در مصوبه پیشنهادی موضوع امحای فنی یا پرس این خودروها مطرح است.

به گزارش تحریریه، اجتهادی رئیس سازمان اموال تملیکی در رابطه با وضعیت بیش از 2 هزار خودرویی که از گذشته در اختیار این سازمان جهت تعیین تکلیف قرار داشته است، گفت: ما لیست همه خودروها، موتورسیکلت‌ها و حتی ماشین آلات سنگین را تهیه و مورد بررسی قرار داده‌ایم.

به هر صورت در بین خودروها انواع قاچاق ایرانی و خارجی وجود دارد که برای بخشی از آنها امکان شماره گذاری و فروش و مزایده ندارد. این در حالی است که در مورد خودروهای خارجی بالای ۲۵۰۰ سی‌سی که امکان شماره گذاری ندارند، باید به شرط بازصادرات به فروش برسند.

او با اشاره به اینکه قبل از ابلاغ قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پیشنهاد مطرح بود که بتوان این خودروهای در اختیار را به سازمان مناطق آزاد به صورت مزایده واگذار کنیم، تاکید کرد: بر این اساس متنی تهیه و در کمیسیون اقتصادی دولت در حال بررسی است که اگر تصویب شود، امکان فروش به مناطق آزاد را خواهد داشت.

اجتهادی در مورد خودروهای آمریکایی در اختیار سازمان اموال تملیکی نیز گفت که در مصوبه پیشنهادی موضوع امحای فنی یا پرس این خودروها مطرح است.

رییس سازمان اموال تملیکی این را هم گفت که خودروهای گمرکی در اختیار ما در بوشهر و هرمزگان، در مراجع قضایی مطرح است و باید برای آنها رای صادر شود که ممکن است برائت و یا محکومیت باشد که اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایران جیب

پایان/

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 19939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      0 0
      عمرا. اینو میگن حواس ها رو پرت کنند و بعد یک مدت خودشون مالک بشن