دعوای ترامپ و ماسک بالا گرفت

جنگ لفظی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و ایلان ماسک تشدید شده است.

به گزارش تحریریه، مدتی است که «ایلان ماسک» ثروتمندترین فرد جهان به خبر اصلی رسانه ها تبدیل شده است. خودروی برقی، توئیتر، سفینه فضایی، ترور، «جو بایدن»، «دونالد ترامپ»، بحران اقتصادی آمریکا و ... همگی بهانه ای شده اند تا ماسک هر روز بیش از پیش خود را در رسانه ها مطرح کند.

به نظر می رسد اکنون نوبت دونالد ترامپ شده است. رئیس‌ جمهور سابق آمریکا به تازگی در یک کشمکش لفظی دیرینه با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، مدعی شد که وی در دوره ای در موقعیتی قرار داشت که این میلیاردر در مقابل او زانو می زد و از او کمک می خواست.

ترامپ در پستی در Truth Social به درخواست ماسک از او برای کنار گذاشتن تلاش خود برای انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۴ پاسخ داد.

ماسک می گوید ترامپ بهتر است به سمت غروب آفتاب برود و کلاهش را آویزان کند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا عنوان داشت «زمانی ایلان ماسک به کاخ سفید آمد و از من برای پروژه‌های خود درخواست کمک های فراوان داشت و یارانه می خواست. برای ماشین‌های الکتریکی که مسافت کافی حرکت نمی کنند؛ برای ماشین‌های بدون راننده که تصادف می‌کنند یا برای موشک‌هایی که بدون آن یارانه‌های دولت ارزشی ندارد. او به من گفت که چگونه طرفدار بزرگ ترامپ و جمهوری‌خواه شد، من آن موقع می‌توانستم به او بگویم زانو بزن و التماس کن و او هم این کار را می‌کرد.»

ترامپ در پستی دیگر به ماسک توصیه کرد که بر روی پرونده توئیتر تمرکز کند. وی مدعی شد که این میلیاردر شاید برای چیزی که بی ارزش است، ۴۴ میلیارد دلار بدهکار شود.

در واقع ترامپ به شکایتی اشاره کرد که توییتر روز سه شنبه علیه ماسک تنظیم کرد و او را به نقض قرارداد خرید این شرکت متهم ساخت.

این میلیاردر در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که او را در پست ترامپ تگ کرده بود، با خنده جواب داد.

وی سپس یک گیف از یکی از شخصیت‌های کمدی انیمیشن «سیمپسون‌ها» را منتشر کرد که در حال فریاد کشیدن است. 

دعوای اخیر بین ماسک و ترامپ از هفته گذشته آغاز شد، زمانی که رهبر سابق آمریکا به مدیر عامل تسلا فحاشی کرد. وی مدعی شد ماسک دروغ می گوید که در سال ۲۰۱۶ به او رای داده است.

ماسک هم در مقابل پاسخ داد که ترامپ بسیار پیر شده و بهتر است برود. وی ترامپ را متهم کرد که در دوره ریاست جمهوری اش داستان های بسیار زیادی ایجاد کرد.

پایان/

۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 20407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =