۱۵ اشکال بر آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان وارد است

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ۱۵ اشکال به آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان وارد است و چرا دولت در اجرای رتبه بندی معلمان نارضایتی ایجاد می کند.

به گزارش تحریریه، احد آزادیخواه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به سرپرست وزارت رفاه و تعاون اجتماعی و همچنین رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکت کیان کُرد ملایر بیش از 20 سال است که در تولید مواد اولیه لاستیک فعالیت می کند و 35 درصد نیاز کشور را تامین می کند، اما اخیراً یکی از هلدینگ های مرتبط با شرکت شستا دستورالعملی را ابلاغ کرده که خرید مواد اولیه تنها از مجموعه زیرمجموعه خودشان انجام شود و اگر در مناقصه هم مجموعه هایشان برنده نشوند، قیمت را پایین بیاورند تا آن مجموعه برنده شود! و این واقعا وهن قانون است.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: من به سرپرست وزارت تعاون تذکر جدی می دهم که به بخش خصوصی باید حرمت بگذارد و باید به قانون احترام بگذارد، البته ما از طریق مبادی قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در تذکر دیگری با انتقاد از دستورالعمل اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: 15 اشکال بر آیین نامه اجرایی رتبه بندی وارد است و برخی از آنها به شدت نگران کننده است. مجلس 25 هزار میلیارد تومان برای سال جاری و 12.5 هزار میلیارد تومان برای سال گذشته اختصاص داده است، ولی آیین نامه اجرایی رتبه بندی اشکالات زیادی دارد و معلمان کد تخصیصی ندارند! چرا در اجرای رتبه بندی نارضایتی ایجاد می کنید؟

وی در تذکر پایانی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: هر کشاورزی بلافاصله پس از یک لیتر اضافه برداشت با تشکیل پرونده قضایی نابود می شود، اما عده ای در حوزه انتخابیه بنده اقدام به کشت محصولات ممنوعه می کنند و هیچ برخوردی با آنها نمی شود و منابع آبی کشور در حال از بین رفتن است.

پایان/

۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 20478

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      0 0
      متاسفانه این طرح همش اشکال معلمان ازخیرش گذشتن دولت ومجلس هم ازش بگذرندانقدرکشش ندهیدما که ناامیدشودیم
    • مهدی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      سلام حمایت دولت و مجلس از رتبه بندی شبیه حمایت بعضی دولت ها از حقوق بشر هس / مجلس بودجه ناچیزی رو تصویب کرده دولت نمیتونه اجرا کنه میخواد کسانی رو با شگردهای مختلف حذف کنه / کسی که آیین نامه رو مینویسه نمیدونه باید مطابق قانون باشه؟ / اول باید حقوق فرهنگیان رو همسان سازی می کردند بعد جهت انگیزه و ارتقای بیشتر رتبه بندی رو اجرا می کردند / آیا 45 درصد رتبه بندی واقعا 45 درصد هیئت علمی خواهد بود؟؟؟؟؟ / چرا برای فرهنگیان حق مسکن واریز نمیشه؟؟؟/ چرا فوق العاده ویژه برای بیشتر فرهنگیان از 35 درصد کمتر واریز میشه؟؟؟ ( 12 درصد و ...) / در حالی در سایر ارگان ها حداقل فوق العاده ویژه 35 درصد هس / چرا آتیه سازان حافظ هزینه های اردیبهشت و خرداد رو واریز نمیکنه؟؟؟ پول بیمه تکمیلی رو نقد از کارکنان کسر کردند ولی.......