حجاب اجباری و مهندسی افکار!

دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد در یادداشتی به بررسی مساله حجاب و رویکرد تبلیغاتی جریان های خاص به آن پرداخته است.

یکی از پدیده های شوم و شیطانی، "مهندسی افکار" است که این روزها علیه حجاب و عفاف، مشاهده می کنیم.اشخاصی که علیه حجاب و عفاف مشغول سمپاشی هستند که خودشان می دانند این مهم، یک واقعیت دینی در همه ادیان و دارای یک دیرینه، فرهنگ و عقبه تاریخی کهن در کشور عزیزمان است و غربگراها توسط رضاخان، با روش های مرموز استعماری، استفاده از ابزار مختلف از جمله به شهادت رساندن هزاران نفر مانند قیام گوهرشاد، توانستند به تعبیر استاد مسلم عرفان، شاه آبادی بزرگ(استاد امام راحل)،کمر یکصد و بیست و چهار هزار پیامبر را(در اثر کشف حجاب) بشکنند!

کسانی که الان با کلید واژه "نه به حجاب اجباری"مشغول مهندسی و فریب افکار هستند، هیچگاه این واقعیت را که حجاب یک امر فطری، مسلم قرآنی، هنجار دینی در همه ادیان و مذاهب(حتی مذاهب غیرالهی مانند هندو، برهمن و بودا) و یک فرهنگ قطعی در جهان و خصوصا ایران باستان بوده است را نمی گویند!

هرگز به افکار خام به ویژه جوانان، نمی گویند که الزامات اجتماعی در همه کشورها وجود دارد!نمی گویند علاوه بر این که الزام قانونی در کشور ما پیرامون مراعات حجاب در منظر عمومی وجود دارد، بی حجابی، نوعی مبازره با اصل نظام الهی مبتنی بر خون صدها هزار شهید است!

این اشخاص با این که خودشان می دانند بی حجابی و بی عفتی چه بر سر نظام تربیتی غرب و سایر کشورهای پیرو ایشان آورده و چه آثار وحشتناکی در اجتماع دارد،ولی حرفی در این موضوع نمی زنند!

اینان یک کلیپ تقطیع شده را پیراهن عثمان کرده و از ده ها مورد برخوردهای زننده، زشت و حتی جنایتکارانه بر علیه مدافعان امنیت روحی و روانی جامعه، به راحتی می گذرند!برخی از این اشخاص با این که ادعای دینی هم دارند ولی هرگز نمی گویند که حجاب، به یادگار مانده از بانوی یگانه عالم اسلام و بشریت، حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد که جان عزیزش را در مسیر اعتلای فرهنگی، جهاد تبیین و دفاع از ولایت، نثار نمود.

اینها هرگز به افکار عمومی، صادقانه نمی گویند که عزت، شرف و آقایی ما در دنیای پر از آشوب، فتنه و زورگویی، در گرو فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) می باشد. اینها هرگز، حقائق را نگفته و با شانتاژ رسانه ای و روش های متداول آن، به دنبال فریب افکار هستند.پس بر همه وجدان های آگاه، روشنگری یک وظیفه وجدانی است.

یا حق.

پایان/

۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 20561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      0 1
      شما همه تون مریض جنسی هستید
      • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
        0 0
        اونهایی که تو زندگی شون دنبال تنوع جنسی و برهنگی هستند مریض جنسی هستند عزیزم!