مدیران وزارت مسکن دست از سر مردم بر نمی دارند!

مدیران وزارت مسکن دست از سر مردم بر نمی دارند! و دچار تناقض گویی ممتد و بی انتها شده اند!

به گزارش تحریریه، مدیران وزارت مسکن دست از سر مردم بر نمی دارند! و دچار تناقض گویی ممتد و بی انتها شده اند!

 در همین راستا، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی بدون توجه به طرح آیت الله رئیسی برای دادن زمین رایگان به مردم و بدون دخالت دولتی در ساخت، گفت: ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن، ۴ هزار هزار میلیارد تومان هزینه دارد. ۴ میلیون واحد مسکونی مورد هدف دولت است از نظر اقتصادی بیش‌از ۴ هزار هزار میلیارد تومان فقط در حوزه ساخت بدون لحاظ خدمات و زمین باید برای آن هزینه شود در صورتی که ۷۰ درصد از هزینه‌ها مربوط به بخش مصالح ساختمانی باشد بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد در حوزه مصالح ساختمانی گردش مالی ایجاد می‌شود. همچنین در حوزه ایجاد اشتغال هم طبق آمارهای تدوینی در ۱۲۰ متر ساختمان ۲.۲ شغل به صورت مستقیم وغیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود که در مجموع ۸ ونیم میلیون اشتغال ایجاد می‌کند.

اگر محاسبات معاون وزیر برای بررسی ابعاد طرح مطرح شده است که جای تقدیر دارد، اما اگر منظور وی نشان دادن بزرگی مالی طرح به منظور توجیه عدم انجام دادن آن است، باید یادآور شد که این مبلغ را خود مردم می توانند تامین کنند. به شرطی که زمین به آنها تحویل داده شود و بدانند که با هزینه مبالغ مطرح شده می توانند صاحب منزل مسکونی ویلایی شوند. و نیازی به فریاد ناتوانی دولت وجود ندارد. 

پایان/

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 21045

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شهرویی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      این آقای محمود زاده تا پارسال با لهجه اصفهانی صحبت میکرد.کابینه که عوض شد لهجه محمود زاده تغییر کرد.اگر اعتقاد به دین دارید و در پی ضربه زدن به دین و انقلاب و ایران نیستید دورویی و دروغ و ریا را کنار بگذارید.هیچ راهی بجز درستی و راستی به سرانجام نمیرسد.آدمهای سالم و با علم و با تجربه و با دانش تو وزارت راه و شهرسازی زیاد هست.یک کمیته متخصص و سالم و پاک و شفاف بگزارید مدیران را انتخاب کنند برمبنای شایستگی و سلامت و علم و برنامه ریز. لحظه ای و بدون مطالعه تصمیم نگیرید.از نظم خدا بترسید.