با این خودرو، مسئولان؛ بی خیال جان مردم در تصادفات شدند؟

افزایش مجدد قیمت خودرو در بازار باعث شرمندگی وزارت صمت شده است.

به گزارش تحریریه، افزایش مجدد قیمت خودرو در بازار به دلیل افزایش قیمت دلار و عدم نهایی شدن واردات خودرو، باعث شرمندگی وزارت صمت شده است که هر کاهش قیمتی را به پای برنامه های خود و هر افزایش قیمتی را به پای دلالان می نویسد.

بازی وزارت صمت با واردات خودرو و وعده های متوالی با هدف گره زدن آزادسازی واردات به نهایی شدن برجام و فرسایشی شدن مذاکرات برجام باعث شده است که این وزارتخانه ترس و نگرانی از بازی دادن مردم با دادن وعده های مکرر نداشته باشد. هر هفته از نهایی شدن واردات در هفته بعد سخن گفته و در هفته بعد نیز به جای ابلاغ بخشنامه به مصاحبه کردن درباره محتوای بخشنامه مشغول می شوند و در نهایت بخشنامه ای ابلاغ کرده اند که کشف رمز آن به یک تیم خبره نیاز دارد.

امید قالیباف از مجریان تلویزیون که ظاهرا مشاور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در دوره حسن روحانی نیز بوده است، با هدف مدیریت افکار عمومی به مشاوره فاطمی امین گماشته شده و چند ماه اخیر را به دادن اطلاعات متناقض سپری کرده است.

عدم استیضاح وزیر صمت توسط مجلس باعث شده است تا مردم به دلیل وضعیت اسفناک بازار خودرو زیان های فراوانی را متحمل شوند.

به تازگی از محصولاتی مضحک با 1 لیتر حجم موتور و 3 سیلندر به عنوان خودروی اقتصادی رونمایی شده که باعث تاسف است، زیرا این محصولات شاید برای گردش در شهر مناسب باشند(شاید)، اما خانوارها در کشور پهناور ایران نمی توانند با این مدل های ضعیف و بدون ایمنی به مسافرت بروند، مگر اینکه جان مردم برای مسئولان اهمیتی نداشته باشد.

پایان/

۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 21317

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =