مدیر اصلاح طلب وزیر مرغ فروش، تورم را برای کشاورزان فاکتور کرد!

یکی از مدیران اصلاح طلب در زیرمجموعه ساداتی نژاد یا همان وزیر مرغ فروش دولت سیزدهم، تورم را برای کشاورزان فاکتور کرد.

به گزارش تحریریه، یکی از مدیران اصلاح طلب فعال در شهرداری تهران که به وزارت جهاد کشاورزی که به وزارت مرغ فروشی و سیب زمینی فروشی تبدیل شده، پیوسته است، در مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا بر سر کشاورزان منت گذاشت و اعلام کرد که، در فصل جاری خرید به اندازه ۳ سال گذشته پول گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

سید سعید راد معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران کشور همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد و افزود: تاکنون ۸۳ درصد از پول گندم خریداری شده به حساب این عزیزان واریز شده است و در تلاشیم تا ۱۷ درصد باقی‌مانده را نیز به‌زودی به آنان پرداخت کنیم.

5 هزار میلیارد تومان تقریبا به اندازه پولی است که در هر روز بانک ها در اقتصاد ایران خلق می کنند و رقمی نیست که کشاورزان را مدیون مدیران دولتی کند.

تورم بالا در 5 سال اخیر انعکاس کافی در دستمزدها و کالاهای کشاورزان نداشته و همین مساله باعث افزایش فقر عمومی شده و جامعه را دچار مشکل کرده. و حالا که قیمت خرید گندم به قیمت های جهانی نزدیک شده است، مدیر اصلاح طلب زیرمجموعه ساداتی نژاد که وزارت جهاد کشاورزی را به وزارت مرغ فروشی و سیب زمینی فروشی تبدیل کرده است وارد میدان شده و اعلام می کند؛ در یک سال اخیر به اندازه 3 سال اخیر پول برای خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.

پایان/

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 21360

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =