پایان مسامحه با اغتشاشگران

نماینده همدان، اغتشاشات یک ماه گذشته بدون شک تاثیر بسزایی در جری شدن گروه‌های تروریستی اطراف مرزهای کشور از جمله عناصر باقی مانده از گروه تروریستی داعش داشته است.

به گزارش تحریریه، احمد حسین فلاحی نماینده همدان با بیان اینکه اغتشاشات یک ماه گذشته بدون شک تاثیر بسزایی در جری شدن گروه‌های تروریستی اطراف مرزهای کشور از جمله عناصر باقی مانده از گروه تروریستی داعش داشته است.

زمانی که نیروهای امنیتی درگیر مقابله با اغتشاشات داخل کشور می‌شوند، بروز حفره‌های امنیتی در قلب کشور و آماده شدن شرایط برای انجام اقدامات تروریستی اجتناب ناپذیر می‌شود.

با توجه به اینکه در سالهای اخیر ایران بارها هدف حملات تروریستی گروه‌های مختلف همچون داعش، الاحوازیه، کومله و جیش الظلم قرار گرفته که منجر به شهادت تعداد زیادی از مردم مظلوم کشورمان شده است .

وی در گفتگو با نماینده گراف افزود، همچنین حادثه تروریستی روز گذشته در شیراز باید به عنوان اتمام حجتی برای همه کسانی باشند که از این پی به دنبال آن هستند که با اقدامات خود امنیت و آرامش کشور را بر هم بزنند. از نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه قضایی کشورمان انتظار می‌رود که از این پس بدون هیچگونه مسامحه‌ای با اغتشاش‌گران برخورد پشیمان‌ کننده‌ای داشته باشند.

پایان/

۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 22444

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 11
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 2
    • نوریان NL ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 3
      اقا تازه وارد ونادان نباش بجای دعوت مردم به ارامش وخونسردی ومتحدشدن برای مقابله با هر گونه تحدید داخلی وخارجی دنبال انتقام از مردم خود نباش مگه زمانی که به مجلس خودشما حمله کردند مردم بیگناه را شهید کردند آشوب واختشاش بود؟همین افرادی مثل شما در این مملکت باعث سلب ارامش واختشاش میشود .شده یکی از شماها توی این چند روز از مردم با ارامش صحبت کنید ؟ لطفا قبل از هر گونه صحبت اول تفکر کنید بعد اظهار نظر کنید
    • نوریان NL ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      5 3
      در کل با تهدید وارعاب مشکلی حل نمیشود نمایندگان مجلس هر کدام متفاوت بیانیه میدهند مردم از شما هستند وانتظار می‌رود سازش وحدت را بیشتر در جملات خود بکار ببرید تا بگیر وببند ،خیلی جلوگیری نشوید با مردم مدارا کنید
    • بهروز IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      5 5
      اعتراض به معیشت اغتشاش نیست.داعش را بایستی دوستان حقوق بگیر که وظیفه دارند رد زنی کنند .ترور باعث نمی شود مردم از حق داشتن زندگی مطلوب معاف شوند مگر اینکه ترور بهانه شود.برای سرکوب مردم عادی.و شانه خالی کردن دولت از بهبود وضع مردم و وعده های داده شده اش.مرگ بر تروریست .مرگ بر آمریکای جهانخوار و روسیه زمین خوار
    • تاج IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 0
      اعتراض گران همین مردم همیشه در صحنه ایرانند و سرکوبگران عرب پرست حقوق بگیر انگلیس و روس و چین کفتار و نوکر آمریکا..... درود بر ایرانساز 👑
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      6 2
      مغز های کوچک حرفهای بی بته اخه ادم باشرف این پاک کردن صورت مسئله که مشکل فقط تو رو حل میکنه وبس باید عقلا ی این مملکت فکری کنن نه این کوتوله ها
    • حسین AE ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 0
      نه که تا حالا با ان بیست هزار رای خیلی بهت فشار معیشتی اقتصادی اماده تمام این اتفاقات نتیجه ادمهای بی سواد رانتی مثل شماست که میروید داخل مجلس فقط بگوید احسنت.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 0
      دست از تهدید بردارید… مغزهای پوسیده تون رو تغییر بدهید چشمها و گوشهایتان را باز کنید…
    • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      0 1
      با سلام مشکل معلمان را حل کنید مخصوصا بلاتکلیفی معلمان محترم وارزشی وانقلابی وخصولتی تحت عنوان دروغین خرید خدمات آموزشی
    • رحمان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      تا حالا هرچی از دستتون بر می اومد انجام دادین .
    • باران IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      0 0
      من نمیدونم چرا این دوستان که حرف از آرامش می‌زنند نمی‌بینند که هر روز دارن مردم رو میکشن اینهمه جوان رو کشتند با کاتر با آتش زدن با نارنجک دستی به نظر شما اینها مردم عادی هستند تا کی باید چشمهامون رو ببندیم؟ بله مردم باید متحد باشند ولی قاتل باید سزاشو ببینه تا هرکسی هرکاری خواست نکنه. لطفا دوستان خوب و بد رو با هم قاطی نکنند اعتراض جای خودش.
    • یادگارمومنی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 1
      مردم عزیز ایران باید بدانند که هدف دشمن تغییر نظام نیست و هدف دشمن تکه تکه کردن و تجزیه طلبی و در آخر غارت منابع ایران است،جوانان هوشیار باشید و بدون هیجان طرح دشمن را خنثی کنید و نگذارید با تحریک عده ای خارج نشین که بویی از انسانیت ندارند و خداترس نیستند کشورمان به بی راهه کشیده بشه،با اتحاد و همدلی این بار هم از این دسیسه شیطانی دشمن عبور خواهیم کرد،انشاء الله.