دور جدید تعدیل نیرو در توییتر شروع شد

منابع آگاه از شروع دور جدید تعدیل نیرو در توییتر خبر می‌دهند. ظاهراً ایلان ماسک اخراج کارکنان بخش فروش را شروع کرده است.

به گزارش تحریریه، ایلان ماسک دور جدیدی از تعدیل نیرو را در توییتر این بار با تمرکز بر تیم فروش شروع کرده است. افراد آگاه ادعا می‌کنند ایلان ماسک با هدف متعادل‌کردن تیم‌های داخلی در حال اخراج نیروهای بیشتری است؛ اما فعلاً مشخص نشده است که چه تعداد از کارکنان توییتر کار خود را از دست داده‌اند.

هفته‌ی گذشته، ایلان ماسک به فکر اخراج نیروهای بیشتر افتاده بود و به‌عنوان اولین اقدام رابین ویلر را اخراج کرد. ویلر رئیس تیم فروش تبلیغات توییتر بود که از سِمَت خود استعفا داد؛ اما ماسک او را متقاعد کرد که در توییتر بماند. تنها یک هفته بعد، ماسک حکم اخراج ویلر را امضا کرد.

قائم‌مقام تیم همکاری‌های تجاری در توییتر نیز اخراج شده است؛ چون او و رابین ویلر با اخراج تعداد بیشتری از نیروها موافقت نکرده‌اند. سارا روزن، از مدیران واحد آمریکایی توییتر، جمعه‌ی گذشته از این شرکت جدا شد. گفته می‌شود رئیس شعبه‌ی فرانسه‌ی توییتر نیز استعفا داده است.

دور جدید تعدیل نیرو در حالی رخ می‌دهد که صدها نفر از کارکنان توییتر در روزهای اخیر با فرارسیدن ضرب‌الأجل ایلان ماسک برای شروع «فرهنگ کاری سخت» از ادامه‌ی کار در توییتر کناره‌گیری کرده‌اند. گفته می‌شود شماری از تیم‌های حیاتی توییتر که مسئول پشتیبانی وب‌سایتِ این شبکه‌ی اجتماعی بوده‌اند، به‌طورکامل استعفا داده‌اند. تعدادی از این تیم‌ها اکنون تقریباً هیچ کارمندی ندارند. برخی از کارکنان سابق توییتر درباره‌ی آینده‌ی این شبکه‌ی اجتماعی ابراز نگرانی کرده‌اند.

ایلان ماسک مدت کوتاهی پس از خرید رسمی توییتر، نیمی از کارکنان این شبکه‌ی اجتماعی را اخراج کرده بود. تا پیش از بسته‌شدن قرارداد، توییتر حدوداً ۷٬۵۰۰ نفر کارمند داشت.

منبع: زومیت

پایان/

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 22874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =