مزایده خودروهای خارجی

مزایده برای ۶۷۱ دستگاه خودروی خارجی از امروز توسط سازمان امور مالیاتی با هدف استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت وارد کننده خودرو با بدهی مالیاتی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برگزار می‌شود.

به گزارش تحریریه، سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است که با هدف استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت وارد کننده خودرو با بدهی مالیاتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال، پس از طی مراحل اجرایی، شناسایی مخفیگاه و توقیف تعداد ۶۷۱ دستگاه خودرو متعلق به این شرکت با ارزش گذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ تقریبی ۷۰۰۰ میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه های قانونی)، اقدام به برگزاری مزایده فروش می‌کند.

ثبت نام برای شرکت در این مزایده برای خرید، از امروز لغایت ۲۰ دی ماه امکانپذیر بوده و بازگشایی پاکات به صورت غیرحضوری در تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری صورت می پذیرد.

بر این اساس، در نخستین نوبت ۶۷۱ دستگاه خودروی بازداشتی مدل ۲۰۱۶ صفر کیلومتر شامل ۱۹ دستگاه هیوندای سوناتا، ۵۵ دستگاه کیا اپتیما، ۱۳۲ دستگاه هیوندای سانتافه و ۴۶۵ دستگاه کیا پیکانتو به مزایده گذاشته می‌شود.

بازه زمانی تعیین شده برای اخذ نوبت بازدید خودروها از روز یکشنبه (چهارم دی ماه) لغایت روز سه شنبه (۱۳ دی ماه) است و متقاضیان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۶۶۵۵۶۶۵ * به وسیله تلفن همراه خود از زمان بندی نوبت دهی و محل بازدید خودروها اطلاع حاصل کرده و صرفاً در مهلت مقرر نسبت به بازدید و ثبت نام اقدام کنند.

پایان/

۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 23455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =