بدخواهان ایران جنگ رسانه ای بی سابقه علیه ایران راه انداخته‌اند

سخنگوی قوه مجریه تاکید کرد: امروز بدخواهان ایران یک جنگ رسانه‌ای بی‌سابقه را علیه ملت ایران به راه انداختند که با شایعه پراکنی و دروغ و یأس آفرینی مردم را نسبت به یکدیگر، به نظام و به آینده ایران بدبین یا نا امید کنند.

به گزارش تحریریه، علی بهاردی جهرمی سخنگوی قوه مجریه، با اشاره به نشست امروز( دوشنبه 22 اسفندماه) سخنگویان قوای سه گانه گفت: این جلسه چهارمین جلسه از سلسله جلسات سخنگویان قوای سه گانه بود که به میزبانی سخنگوی محترم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار است.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات میان سخنگویان قوه مجریه، مقننه، قضائیه و شورای نگهبان می تواند تعامل و همدلی میان سه قوه را بیشتر کند و به هماهنگی بیشتر در فرآیندهای اطلاع رسانی و پاسخگویی هر سه قوه به مردم نیز منجر شود.

این عضو کابینه دولت سیزدهم بیان کرد: همانطور که می دانید امروز بدخواهان ایران یک جنگ رسانه ای بی سابقه را علیه ملت ایران به راه انداختند که با شایعه پراکنی و دروغ و یأس آفرینی مردم را نسبت به یکدیگر، به نظام و به آینده ایران بدبین یا نا امید کنند. این طراحی خبیثانه ایجاب می کند در قوای سه گانه و سایر دستگاه های اجرایی به منظور اطلاع رسانی سریع، دقیق و انعکاس خدمات و اقدامات صورت گرفته و همچنین رفع گره های ذهنی مردم، یک برنامه ریزی و اقدام رسانه ای مناسب تری صورت گیرد.

بهاردی جهرمی اظهار داشت: البته ملت ایران در راهپیمایی عظیم و تاریخی 22 بهمن نشان دادند که مثل همیشه ایستاده اند و اجازه نمی دهند از خارج کشور برای آنها تصمیم گیری شود و این حضور حماسی اثر خود را در مناسبات بین المللی، منطقه ای و مسائل داخلی نشان داده و امروز شاهد سرشکستی، تفرقه و ناامیدی بیشتر دشمنان ملت ایران هستیم.

سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خانه ملت، تاکید کرد: در جلسه امروز هم علاوه بر بحث و اشتراک نظر در خصوص موضوعات جاری هر سه قوه و مسائل مشترک در عرصه سخنگویی، برنامه ریزی خوبی در جهت استمرار این جلسات در سال آینده صورت گرفت که امیدواریم بتوانیم این روند را در سال 1402 نیز بصورت منظم تری ادامه دهیم.

پایان/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 24698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =