برخی بانک‌ها اطلاعات را ارسال نکرده‌اند/ بهتر است ۵ اولویت خودرویی انتخاب شود

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو درباره مشکل افرادی که همچنان نمی‌توانند وارد سامانه شوند،گفت: برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند، که این موضوع به آنها اعلام شده تا امروز دوباره اطلاعات باقی مانده را ارسال کنند و افرادی که هنوز اطلاعاتشان به سامانه نرسیده بتوانند فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش تحریریه، مهدی تقدسی، درباره برخی سوالات مطرح شده از سوی متقاضیان و اینکه برخی از آنها حساب خود را در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت وکالتی نکردند یا اطلاعات از بانک به سامانه نرسیده که افراد اجازه ورود به سامانه را پیدا کنند، اظهار کرد: بانک‌ها اجازه داشتند از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت حساب‌ها را وکالتی و بلوکه کنند، اما برخی تخلف و خارج از این بازه زمانی حساب‌های متقاضیان را بلوکه کردند. در اصل برخی از بانک‌ها زودتر از تاریخ تعیین شده شروع به وکالتی و بلوکه کردن حساب‌ها کردند که این موضوع در سامانه بررسی می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر همه کسانی که ۲۹ اردیبهشت حساب‌های خود را وکالتی و بلوکه‌ کردند و اطلاعات آنها از بانک ارسال شده باشد، مجاز به ثبت نام در سامانه هستند.

تقدسی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون نفر در سامانه ثبت نام کردند، گفت: بهتر است متقاضیان هر پنج انتخاب خود را بر اساس اولویت تعیین کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر سامانه اختلال ندارد، درباره مشکل ثبت نام افرادی که از طرح فروش قبلی انصراف دادند، تصریح کرد: بیشتر مشکل این افراد این است که حساب خود را در زمان تعیین شده بلوکه نکردند. برخی از افرادی که در طرح قبلی حضور داشتند، فکر می‌کردند بانک حساب قبلی آنها را ارسال می‌کند و برای وکالتی کردن اقدام نکردند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در پایان با بیان اینکه برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند، گفت: این موضوع به بانک‌ها اعلام شده تا امروز دوباره اطلاعات باقی مانده را ارسال کنند و افرادی که هنوز اطلاعاتشان به سامانه نرسیده بتوانند فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

پایان/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 25732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      0 0
      سلام مرحله اول شرکت کردم و قبل 20 تم انصراف دادم از طرح اول بعد از اون هرچه در سامانه بستام بانک ملت رفتیم که حساب رو مجدد وکالتی کنیم ، میگفت این حساب قبلا وکالتی شده دیگه اجازه دوباره وکالتی کردن نمیداد ، چند روز مراجعه کردیم همین بود- حالا در طرح دوم سامانه میزنه حساب وکالتی یافت نشد