۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

درس‌هایی از شهیدان کرمان

بهاالدین قهرمانی نژاد
درس‌هایی از شهیدان کرمان

ترس صهیونیست ها و هراسشان نه تنها از سلیمانی و محور مقاومت بلکه از زائرانش هم می تواند حاکی از عظمت وی باشد، عظمتی که نشان از بزرگی و سیادت انقلاب اسلامی دارد.

ماجرای شهادت مظلومانه اطفال معصوم، دانش آموزان دختر و پسر، زنان و مردانی که برای بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دل ها به گلزار شهدای کرمان مشرف شده بودند چند درس عملی و روشن برای همگان دارد که عبارتند از:

۱. آنان که می گفتند چرا ما در سوریه حضور داریم اینک متوجه شدند که اگر در آنجا جلوی این خون آشامان داعشی را نمی گرفتیم در داخل کشور، همه روزه با تکه تکه شدن هموطنان عزیزمان و پرپر شدن اطفال و کودکان، باید مواجه می شدیم.

۲. اکنون متوجه شدیم که داعش، یعنی همان آمریکا و اسرائیل، زیرا دقیقا در زمانی که از حماس و غزه مظلوم و مقتدر، ضربه غیرقابل ترمیم خوردند، علاوه بر شهادت هزاران نفر از کودکان و زنان در غزه، قطعا اگر دستشان برسد، به کوچک و بزرگ، حمله خواهند نمود.

۳. اقتدار نظام اسلامی به نحوی است که حمایت معنوی از غزه، باعث سیلی زدن به صورت قدرت شیطانی آمریکا شده و چنان خوار و زبون گشته که با شکل مذبوحانه، به جای نبرد مستقیم رو به ترورهای کور و ناجوانمردانه آورده است.

۴. قدرشناسی از سردار دفاع از حرم، شهید قدس، سرباز ملت، حاج قاسم سلیمانی را چنان دیدیم که حتی از بذل جان برای مزار او نیز دریغ نشد و این بزرگترین دلیل بر پیوند قلبی پیر و جوان و خرد و کلان از قاطبه ملت با آرمان های سردار سلیمانی است، آرمان هایی که قطعا در راس آنها، دلبستگی به نظام و رهبری است.

۵. ترس صهیونیست ها و هراسشان نه تنها از سلیمانی و محور مقاومت بلکه از زائرانش هم می تواند حاکی از عظمت وی باشد، عظمتی که نشان از بزرگی و سیادت انقلاب اسلامی دارد.

۶. ملتی که اینگونه به سرباز وفادار اسلام، انقلاب و نظام اسلامی، عشق می ورزد قطعا در همه عرصه ها از جمله انتخابات نیز، از آرمان های وی در مشارکت پرشور و آگاهانه، همراه با انتخاب نمایندگان اصلح، پشتیبانی خواهد نمود و این کمترین وظیفه در پاسداری از خون به ناحق ریخته شده اطفال، کودکان،پسران و دختران دانش آموز ماجرای کرمان است که قطعا در کنار انتقام بزرگ از ستمگران، شرکت ما در انتخابات، مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهد بود.

۷. انتقام از قاتلان ملت و امت اسلامی، امری قطعی و غیرقابل تردید بوده و زمان و مکان آن را ایران قوی و مقتدر، معلوم خواهد نمود.

والله مع الصابرین.

پایان/

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 28546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =