با توجه به شرایط کشور، «سید شمس‌الدین حسینی» گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است

محمد علیجانی شوکی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان نیازهای اصلی کشور، «سیدشمس الدین حسینی» را گزینه مناسبی برای تصدی پست ریاست جمهوری معرفی کرد. 

به گزارش تحریریه، «محمد علیجانی شوکی» نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسانه اقتصادی تحریریه، با تشریح شرایط کشور، مسئله اقتصاد را اولویت اول برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری، مصائب اقتصادی را از مهم‌ترین موضوعات حال حاضر بیان کردند و با توجه به این فرمایش، دکتر سید شمس الدین حسینی که فردی انقلابی، اقتصاددان و توانمند هستند را برای تصدی پست ریاست جمهوری مناسب میبینم.

نماینده مردم رودسر و املش ادامه داد: توجه به کارنامه مدیریتی دکتر حسینی، هم در دوران مسئولیت ایشان در وزارت اقتصاد و همچنین نمایندگی مجلس نشان دهنده توانمندی و کارآمدی ایشان دارد.

علیجانی شوکی با تاکید بر شایسته سالاری در انتخابات پیش‌رو گفت: ویژگی انقلابی بودن در کنار تخصص علمی از وِیژگی‌های مورد توجه است که دکتر شمس الدین حسینی، همه آنچه که یک رجل سیاسی به آن نیازمند است را داراست و همچنین توجه به این نکته که ایشان با زحمت و تلاش مراحل رشد را طی کردند، هم کارشناس بودند هم وزیر و هم نماینده مجلس، گزینه مناسبی با توجه به شرایط کشور به خصوص از جنبه اقتصادی است.

پایان/

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 29722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =