تغییر از دیپلماسی منفعل به دیپلماسی انقلابی با همان بازیگردانها شدنی نیست

تغییر دیپلماسی منفعل ولیبرال مسلک با دیپلماسی انقلابی وعزت مدار با همان بازیگردانها شدنی نیست.

دو هفته پیش بود جناب آقای نبویان عضو کمیسیون خارجه ونماینده مردم قم، پرده از واقعیاتی برداشت و دست به روشنگری زد که به مزاج برخی ومخصوصا مدیران لیبرال واصلاح طلب وزارت خارجه خوش نیامد، ولی دلسوزانه پیگیر برجامی بود که برخلاف دولت قبل که عزت و غرور ملی را به مفت و به هیچ بخشید، دنبال قرار دادی عزتمندانه بود، ولی متاسفانه در دولت جناب آقای رئیسی همان برخوردی شد که در دولت قبل  می شد! و مسئولین دستگاه دیپلماسی بجای پاسخ گویی به نگرانی‌های جامعه انقلابی و روشنگری درست اقدام به تعطیلی برنامه جهان آرا نمودند! و بدتر از آن اینکه برنامه کوثر را با موضوع برجام بعد از نیم ساعت تاخیر رو آنتن نرفت و کنسل شد.

گذشته از متن برجام که بسیار نگران کننده است  و ظاهرا هیچ دور نمای روشنی از عملی شدن سیاست های تاکید شده توسط رهبری معظم انقلاب که صرفا منافع مردم و کشور در آن نهفته است دیده نمی‌شود، انگار بازی همان بازی است و بازیگران همان آدمهای وبازیگران دولت قبل. 

وقتی تغییرات در وزارت خارجه  به وزیر و رئیس تیم مذاکره کننده ختم شود و دلسوزان انقلابی مجبورند هر روز چهره مسببین وضع موجود را حداقل در دستگاه دیپلماسی ببینند، رنج می‌برند. وقتی تمام تیم مذاکره کننده همان تیم آقای ظریف است، وقتی نماینده ایران در سازمان ملل وتیم آمریکایی قبلی  حکمرانی می‌کنند، و وقتی هنوز سخنگوی دستگاه دیپلماسی و.سفرا.. همان‌ها هستند توقع برجامی انقلابی و توافقی خوب و پایدار بنفع ملت وکشور خواب خیالی خوش است، چرا که تیم لیبرال واصلاح طلب و کدخدا پرستان از بن  واساس این دولت وتفکراتش و منشش و راهش را قبول ندارند، که همپای دولت ورئیس محترم جمهور باشند.

افسوس که متأسفانه گوش شنوایی نیست، و همان دلسوزان بی شناسنامه و بی سواد و ترسو از دیدگاه دولت قبل ودر این دولت سرخورد و به حاشیه رانده شده باید از روی غیرت ملی وعشق به نظام پاسخگوی ناکارآمدی های این و آن باشند.

پایان/

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 17463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =