گارانتی محصولات ایران خودرو افزایش یافت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش مدت زمان گارانتی محصولات از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر از سال آینده براساس فرمان رئیسی خبر داد.

به گزارش تحریریه، به نقل از ایکوپرس دکتر مهدی خطیبی، در حاشیه بازدید نظارتی وزیر محترم صمت از پارکینگ خودروهای دارای کسری قطعه گفت: تعداد خودروهای دارای کسری قطعه ایران خودرو که در آبان ماه بیش از ۹۸ هزار دستگاه بود اکنون به حدود ۶۰ هزار دستگاه رسیده و تا پایان امسال این آمار به ۴۰ هزار دستگاه می رسد.

وی افزود: ایران خودرو برنامه های خود را با هشت فرمان رییس جمهوری تطبیق داده و آماده‌سازی‌های لازم برای اجرای تمامی بندهای این دستورات صورت گرفته است.

دکتر خطیبی افزود: سال آینده ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید خواهد شد که شامل ۷۲۵ هزار دستگاه خودروی سواری و ۲۵ هزار دستگاه خودروی تجاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال آینده دو خودروی پژو ۴۰۵ و سمند پس از تحویل تعهدات موجود، از خط تولید خارج خواهند شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه‌ داد: میزان تحویل خودروها در این گروه تا پیش از بازدید رییس جمهوری روزانه حدود یک هزار و ۸۰۰ دستگاه بود که پس از دستورات هشت ماده‌ای، به حدود دو هزار و ۴۰۰ دستگاه در روز و در چند روز اخیر به روزانه چهار هزار دستگاه رسیده است.

وی تصریح کرد: روزانه هزار و ۲۰۰ دستگاه به صورت حضوری در سایت های ایران خودرو در سطح کشور تحویل مشتریان شده است.

دکتر خطیبی خاطرنشان کرد: با تامین قطعات مورد نیاز، خودروها به‌تدریج تجاری‌سازی شده و فرآیند تحویل در حال انجام است.

پایان/

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 17470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =