ایجاد یک میلیون فرصت‌ شغلی درسال ۱۴۰۱

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش سطح جذب نیروی انسانی در بنگاه‌های اقتصادی فعال و ایجاد یک میلیون فرصت‌شغلی در سال جاری خبر داد.

به گزارش تحریریه، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در حاشیه بازدید از مجتمع فولادسازی بندرعباس اظهارکرد: «صبا فولاد خلیج‌فارس» یکی از مجموعه‌های صنعتی مهم است و با اقدامات انجام شده و تلاش برای استفاده از روش‌های مدیریت جدید توانسته‌ایم فقط در اسفندماه گذشته تولید این مجتمع را ۲۰ درصد افزایش دهیم.

وی‌ افزود: اشتغال و رفع فقر، برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱ است و در محورهای اشتغال و رفاه مردم در بخش معلولان و کمک به رفع فقر برنامه‌ریزی‌هایی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری کرده‌اند برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در دستور کار قرار می‌گیرد. در سال جاری یک میلیون فرصت شغلی در سرفصل‌های مختلف در کشور محقق می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: برای افزایش سطح اشتغال در جامعه یکی از برنامه‌های اصلی‌ افزایش جذب نیروهای انسانی در واحدهای اقتصادی فعال است که در دستورکار وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد.

پایان/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 17717

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =