شریک اروپایی برای همکاری‌های دو جانبه و مناسبات تجاری

‌هیات تجاری ایران به سرپرستی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت و به منظور توسعه روابط تجاری عازم صربستان شد.

به گزارش تحریریه،  هیات تجاری ایران به سرپرستی علیرضا پیمان‌پاک، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت صبح امروز عازم صربستان شد.

این سفر 5 روزه با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه، پیگیری موضوعات مطروح شده در کمیسیون مشترک دوجانبه و برنامه‌ریزی برپایی دور بعدی اجلاس این کمیسیون در ایران و توسعه مناسبات تجاری انجام شد.

سازمان توسعه تجارت در این باره نوشت، بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر است در روز اول این سفر همایشی در اتاق بازرگانی صربستان برگزار و  فرصت‌های تجاری دو کشور معرفی و جلسات مذاکرات دوجانبه بین تجار دو کشور برگزار شود.

همچنین در این سفر پیمان پاک، دیدارهایی با مسئولان عالی‌رتبه صربستان از جمله وزیر امور خارجه، وزیر کشاورزی، وزیر معدن و انرژی، قائم مقام وزارت تجارت و وزارت دارایی صربستان خواهد داشت.

در این سفر نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از تجار در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات پزشکی، گردشگری، صنایع غذایی محصولات آرایشی بهداشتی، مواد اولیه پلیمری و کامپاند، فرتیلایزر و اوره، پارافین، مبلمان و صنایع چوب، بذر و سم و کود، محصولات کشاورزی، فناوری اطلاعات، محصولات دانش‌بنیان و ... معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران را همراهی می‌کنند.

پایان/

۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 20340

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =