بازی مجدد حسن روحانی با روح و روان مردم

بازی مجدد حسن روحانی با روح و روان مردم به دلیل عملکرد تیم اقتصادی دولت امکانپذیر شده است.

به گزارش تحریریه، بازی مجدد حسن روحانی رئیس جمهور سابق با روح و روان مردم به دلیل عملکرد تیم اقتصادی دولت امکانپذیر شده است. 

حسن روجانی در جمع کابینه خود که خبر آنرا علنی کرد به تکرار ادعاهایی پرداخت که در 8 سال گذشته روج و روان مردم را خراشیده است، و گفت: گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس شدیم والّا تحریم‌ها در اسفند ۹۹ تمام می شد. دولت را با "میلیون ها دلار" گرفتیم، با "میلیاردها دلار" تحویل دادیم.

عدم بازخواست از حسن روحانی و بدون هزینه بودن لاف زنی و طرح ادعاهای گزاف باعث شده است تا ابایی از گفتن مطالب خلاف واقع و بدون سند نداشته باشد.

عملکرد محمد مخبر به عنوان تیم اقتصادی دولت که نتوانسته است از فرصت ها استفاده کرده و بدیهیات اقتصاد کشور را به سامان کند باعث شده است تا تیم عملیات روانی حسن روحانی به این نتیجه برسد که فرصت برای بازگشت زودهنگام به فضای عمومی فراهم شده است. 

تیم اقتصادی دولت به وزرای بسیار ناکارآمد و حاشیه دار مانند ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، رستم قاسمی وزیر مسکن، فاطمی امین وزیر صمت، محرابیان وزیر نیرو، صالح ابادی رئیس کل بانک مرکزی و ... گرفتار شده و به بی عملی و اتخاذ سیاست های غلط روزگار می گذراند. 

در صورتی که تیم اقتصادی دولت با یک تیم متوسط و نه حتی ممتاز جایگزین شود، امکان حل و فصل لایه اول مشکلات اقتصادی کشور در کمتر از 1 ماه وجود دارد و دولت آیت الله رئیسی می تواند بر مدار صحیح قرار گرفته و فرصت را از جریان های سیاسی که کارنامه های مصیبت باری دارند سلب کند. 

پایان/

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 20515

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 16
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 2
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      21 3
      درسته که مردم دل خوشی از روحانی ندارند، همانطور که به اصولگرایان دید بدتری دارند، ولی این حرف روحانی که کارشکنی اصولگرایان باعث شد برجام عملی نشود کاملا درست است.
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      17 4
      الان اکثریت ملت میگن باز خدا پدر روحانی را بیامرزه ..مردم دوست دارن قیمتها بر گرده زمان روحانی یارانه هم ندن حتی ۴۵ هزار تومانی ..اگه مردن دوباره بین روحانی رئیسی رفراندم بزارن
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      8 1
      وقتی دولت نتوانسته یارانه ها مدیرت کنه همین میشه
    • دژپل IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      2 6
      مگر در ابتدای دولت حسن،احمدی نژاد نگفت چندصد میلیارد دلار وچند تن طلا در خزانه جمع کرده؟مگر ترامپ نگفت فقط دریک قلم ۱۵۰میلیارد دلار تحویلش داده؟؟؟؟ ماجرای ۶۰تن طلا و۳۰میلبارد دلاری که در خیابانها ریخت یادش نرفته و....... صدها مورد دیگر
    • حمید IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      5 1
      واقعا از اونا نادونتر شمایید،که فکر میکنید مسکلات به این پیچیده ایی در یک ماه حل میشه،برای تیم اقتصادیتون متاسفم
    • طلوعی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      10 1
      درود بر شرفت که این همه زدنت دم بر نیاوردی.
      • سینا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
        1 1
        اگه تو روحانی و جهانگیری وگروهشو با شرف میدونی.. یا اصلا معنی شرف رو نمیدونی.. یا نون خور اینا هستی... یا....
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      11 2
      بنده مخالف سرسخت روحانی و طرفدار سرسخت آقای رییسی بودم ولی اکنون به اشتباه خودم پی بردم که مسیر روحانی کاملا درست بود و متاسفانه لا لجبازی طرفدار رییسی شدم که ایشان کشور را به سمت سقوط می برند و خود آقای رییسی هم به عنوان رییس جمهور خیلی منفعل هستند و دیگران برایشان تصمیمات را دیکته می کنند
    • احمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 1
      آقا شما دولتی های سابق با رئیس جمهور آن چقدر پر روحهستید خجالت نمی کشید فکر می کنید مردم احمقند خودتان ....... طلبکار شدید
    • احمد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      اشتباه دولت حاضر اینست که گندو کثافت کاری دولت قبل نگفته و گذشته و کار خودش رو انجام می ده عده ای نامرد طیف مخالف سواستفاده می کنند بیایید سلامت دولت قبل و بررسی کنید تا طلبکار نشوند فکر می کنند فقط وزیران ۸۰ ساله اونها کاربرده وبه دیگران مجال کار و میدان نمی دادند وزیر سابق میخواست مدیر از خارج بیاورد اگر اینطوره خودت پس چرا در وزارتخانه بودی ...دولت محترم فقط باید از تولید کننده حمایت کند تا از خدماتی.دست واسطه کوتاه بشه مالیات از غیر تولیدکننده باید بجا گرفته شود تا سرمایه به سمت تولید هدایت و سود کلان از دست واسطه ها خدماتی بصورت مالیات با درصد بالا گرفته شود
    • علی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      درودبرروحانی یادش به خیر
    • سینا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      متاسفانه مسولان ما انقدر پرونده های بودار دارند که نمیتونند بر علیه هم کاری کنند.. اگه مسوولان ما پاک بودند و عیب و ایرادی نداشتند الان باید روحانی و دارودسته اش محاکمه میشدند.. و بجرم خیانت و هزینه سازی برای نظام و مردم حداقل جرمشون اعدام بود.. ولی.. حیف.. امیدوارم روزی برسه که اینا جوابگوی اعمالشون باشند.. ضمنا اقای رئیسی هر چه زودتر بجای گیر دادن به مردم و سفارش گرفتن از پدر زنت و گشت ارشاد یه برنامه ای یا هدفی برای اقتصاد و مملکت بگیر.. نمیشه واردات رو جلوشو بگیری بعد مافیای کشور هر کاری دوست داشته باشند بگیرند.. همش میگید درامدمون زیاد شده. پولش کو؟؟؟ چرا هیچ تاثیری بر جامعه نداره؟؟ ما نمیگیم. از روسیه.. چین.. اروپاوامریکا الگو بگیرید.. از ونزوئلا الگوبرداری. کنید.. اونا چطور جلوی تورم رو گرفتند؟جان جدت.. دست ار حمایت مافیای خودرو. صتایع و مسکن و کارنجات و موادغذایی و... بردارید.. اینا شما.. کشور.. نظام رو میکشند پایین.. این روز رو یادتون بمونه..
    • سینا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      تعطیل شدن فعالیتهای هسته ای210برابر شدن قیمت دلارو مسکن و تورم3بستن قراردادبرجام که همه چی رو دادیم هیچی نگرفتیم. حتی ضمانت. 4 افزایش ناگهانی بنزین و اعتراضات مردمی و کشته شدن مردم و توجیه رییس جمهور با خواب بودنش. 5حیف ومیل 30میلیارددلارو60تن طلا. 6 بستن تمام تجارت با کشورهای دیگه به امید تجارت با غرب.. 7 حمایت بی چون وچرا از مافیای خودرو و لوازم خانگی با توقف غیرقانونی واردات.. اینا کم جرمیه یا بازم بگم.. فقط موندم چرا دادگاهی نمیشند و حاشیه امن دارن.. ضمنا نقش برادرشو یادتون نره..
    • CA ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      خودت را مسخره کردی بازی جدید اصولگراها برای لا پوشانی
    • بازنشسته کشوری IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      فکر کردین الآنی بهتر از روحانیه ؟!
    • خسرو IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      مردم چه زود یادشان میرود مگر یادتان رفته که هر روز از یک اختلاس و یک رانت و صدها زدو بند توسط آقا زاده ها و اقوام و خویشان وزرا و مدیران سطح بالا خبرش در جامعه می پیچید و در ابتدا دانشجویان چند ستاره و یا اخراج میشدند و سپس قبح این گذارشات ریخت و به اخبار عمومی تبدیل شد تا ارز پاشی و ۶۰ تن طلا پاشی کف خیابان به اخبار معمولی تبدیل شد و بانکها که داستان دیگری دارند و اثرات تورمی آنها سالها ادامه خواهد داشت اما از روزی که رئیسی آمده دامنه تمامی اختلاسها و زدوبند ها از جمله نهاده های دامی که داستانش شرح صد مثنوی است جمع شده و خیلی از اختلاسگران و رانتخواران دولتی و دلالان بانکی به دست عدالت سپرده شده اند پس لطفا بگذارید کارشان را بکنند تا این معضلات برای همیشه جمع شود و عده ای چون در معرض خطر هستند هر روز شایعه ای درست میکنند و به گرانی ها دامن میزنند تا دولت را ناتوان نشان دهند