اینترنشنال فایل تصویری مرا سرقت رسانه­‌ای کرد

امیررضا واعظ‌ آشتیانی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال نسبت به انتشار مصاحبه‌اش در رسانه فارسی زبان خارج از کشور و جعل آن اعتراض کرد.

به گزارش تحریریه، امیررضا واعظ آشتیانی، نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال که اخیراً با شبکه خبر مصاحبه کرده بود، نسبت به انتشار مصاحبه‌اش در یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور واکنش نشان داد. واعظ آشتیانی اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر کرد که به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
با سلام
روز پنجشنبه مورخ 6 مرداد 1401 ساعت 22:30 شب به صورت اسکایپ با شبکه خبر برنامه «مجله فوتبال» ارتباط تصویری در خصوص موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و چالش­‌های ایجاد شده توسط کمیته بدوی انتخابات، مصاحبه کوتاه تصویری داشته که در این راستا طبق روال همیشه سایت ورزش 3، سخنان بنده به همراه تصویر و حتی دیگران را پوشش مجدد خبری داد.

دشمنان نظام همواره در قالب رسانه­‌های تصویری، شنیداری و مکتوب به دنبال فرصت طلبی و سوء استفاده هستند و از هیچ کوششی برای وارونه نشان دادن اخبار و نیز سرقت و جعل اخبار کوتاهی نمی­‌کنند. از این‌رو شبکه معاند اینترنشنال فایل تصویری بنده را سرقت رسانه­‌ای کرده و ضمن تقطیع قسمت­‌هایی از آن، تحت عنوان «ارتباط اینترنتی» در بالای تصویر از آن سوء استفاده کرده و اینگونه به مخاطب القاء می­‌کند که ارتباط مستقیم با مصاحبه شونده انجام گرفته است.

این رسانه و مشابه آن از نظر بنده هیچگونه ارزش رسانه­‌ای نداشته و هیچ علاقه­‌ای به انتشار اخبار خود در این دسته رسانه­‌ها را ندارم. همچنین هرگونه بحث کارشناسی و چالش­‌های آن در حوزه ورزش به خصوص فوتبال موضوعی داخلی تلقی و دخالت امثال اینترنشنال که نشان داده به دنبال جعل خبر و سؤ استفاده از اخبار است، ارتباطی ندارد».

پایان/

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 20757

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =