ایران خودرو در بورس کالا هم بنجل چینی را دو لا پهنا حساب می کند!

بررسی قیمتگذاری انجام شده به عنوان عدد پایه نشان می دهد که شرکت ایران خودرو در بورس کالا هم هایما را دو لا پهنا حساب می کند! و به نوع همزیستی مسالمت آمیز بین بورس کالا که قرار بود حلال مشکل باشد؛ و وزارت صمت برای انحصاری سازی سیستماتیک در فروش خودرو رسیده ایم که خروجی آن تداوم قیمت های تلخ در بازار خودرو داخل است.

به گزارش تحریریه، بررسی قیمتگذاری انجام شده به عنوان عدد پایه نشان می دهد که شرکت ایران خودرو در بورس کالا هم هایما را دو لا پهنا حساب می کند! و به نوع همزیستی مسالمت آمیز بین بورس کالا که قرار بود حلال مشکل باشد؛ و وزارت صمت برای انحصاری سازی سیستماتیک در فروش خودرو رسیده ایم که خروجی آن تداوم قیمت های تلخ در بازار خودرو داخل است. براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، ۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه در بورس کالای ایران عرضه می‌شود که قیمت پایه هایما S۷ تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران معادل ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت این خودرو در حالت فول آپشن در چین 18 هزار و 510 دلار و یا معادل ریالی 500 میلیون تومان است که شرکت ایران خودرو، قیمت پایه را 50 درصد بیشتر و نزدیک به 750 میلیون تومان در نظر گرفته است که در صورت برنده شدن افراد با همین قیمت پایه و نه بیشتر، تقریبا 150 میلیون تومان به آن بابت هزینه هایی مانند مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری و ... اضافه شده و به 900 میلیون تومان و مطمئنا، بیش از 900 میلیون تومان خواهد رسید، یعنی قیمت کنونی بازار!

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 21308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =